Linkovi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Smrtna Ravan

četvrtak, 14.09.2006.

...dosadno...

...kako mi je dosadno...sve je u kurcu...imam herpes i 5 neopravdanih vec...drijemam na nastavi...sve je tako glupo...ni opijannja nisu vise sto su bila...sto se cure tice...ne znam...imam los osjecaj...a to nikad dobro ne ispadne kad ja imam los osjecaj...glup sam znam... a sta ces...moram si naci pod hitno neku zanimaciju...nedostaju mi lude subote... kad se napijes ko svinja i onda baris sve sto ti dodje pod ruku...sada moram paziti sta radim....ili se tako oblijem da nisam u stanju nista raditi doli meditiranja na obliznjoj klupi i sl....tako mi je dosadno da sam sada u gradu...i nema nigdje nikoga...idem sad na pivu i to sam i niko mi nista ne moze...haha...joj...kako cu ja poluditi...naravno pod uvjetom da vec nisam lud...sto je vrlo vjerojatno...jebiga...nista...crknite svi pa se vidimo u paklu...tamo sigurno nije dosadno...R.I.P.

- 20:26 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...ev ovak...ovo su stvari koje naprosto obozavam...i koje me fasciniraju...'ko bi reko...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...what can I say...volim citati...veliki sam fan i poklonik fantasy, SF-a, i inih zanrova...could spend hours just reading...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...eh da...anime...hentai...i ostali crtanci...to die for...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...neko sam vrijeme to i proucavao...mogao bih opet...misticna bica, demoni, vjestice i ostale pizdarije...košmari su neminovni...da fuck...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...da da...tu spada cijela istocnjacka filozofija...samurai...katane...borilacke vjestine i slicno...