Priče sa prljavog mjeseca

četvrtak, 09.03.2006.

Stari postovi

subota, 04.03.2006

Patuljci, osobice, žene i pokemoni

Uhvatio sam nekakvu prehladu, nemrem se derati, zaštopan mi je nos( zvučim
kao Barbara Streisand kad pričam), i jedva gutam(smijite se samo,
perverzni gadovi). U glavnom, cijeli sam još ukočen, ali pazite ovo- nemam
temperaturu. Whoop-dee-do! Ali neću izostajati iz škole, ne da mi se prepisivati
gradivo. E da, Ivan(koji se odselio iz Četvrte) sutra dolazi u Zagreb, w00t!
Posjetit će nas, hooray! Erm, anyway, s srijedu pod kemijom je bila komedija.
Objašnjava nam profa Olgica nekaj o kiselinama, bazama i inim stvarima,
mi blejimo pa nas žena počne prozivati.

Olgica:'' Sven, što nam možeš reći o bazama?''

Ja:'' Vidite to je vrlo zanimljivo...''

Olgica:*prekida, vidi da nemam blage* ''Dobro, daj dođi na ploču-''

Ja: ''Zašto ja?''

Olgica: ''Dobro. Ajde dođi ti Marko. ''

Nakon par sekundi šalje ona i Buljca na mjesto. Prozove onda ona Zulu-Ratnika
Bana, on glavni tu, svi mir- haugh.
Nda, ni on nema blage. Onda je Matko došao na red, trebali ste vidjeti njegov
''zamišljeni'' izraz lica dok ga je ispitivala. Čovjek bi pomislio da je fakat neš'
znao, ma kitu! Ndobro, nikog nije ocjenila, a ja sam čak na kraju skužio o čem se
radi.
E da, Šimara je nekaj prčkala po imeniku, kad odjednom okrene ona list, pa hop,
otkine stranicu.

Šimara: *osmijeh na licu* ''Ovo nisam ja napravila!''

Nda, kako god vi kažete – i tako naš jadni imenik završi kod tete Olje na
popravcima. Sljedeći sat nas Zovkić zato nije mogao pitati pa se razvezao
o narkićima itd. Meni je palo na pamet kad je neki moron rekao da je Dubravko
Ivaniš (prije znan kao Ripper) junkie. Ne da on nije junkie, čak niti ne pije
(alkohol , of kors).
No nazad na temu, koje, ovaj, baš i nemam pa laprdam o školi.
Na povijesti smo imali drugi sata s nasšim novim profesorom, meni je baš
simpa tipus, ne zna pričat engleski, al ga kuži, unlike others I could name...

I četvrtak je bio ock, tjelesni ne radih zbog ranije navedenih zdravstvenih
razloga, a na matematici nam je the Ševa pričala o svojim prošlim iskustvima
s Floridom. Ma žena je baš überkul. Biologija danas mi je bila osobito zanimljiva.
Ne, profa je ok, ali me FAKAT alge i slične male zelene i ljigave-fuj-bljak stvari
(poput Hoyta) ne zanimaju. Seriously dude... Pod geografijom nam je Ivan uletio,
ko' da nikada nije ni otišao ako mene pitate. On je onaj isti stari ludi tipus...
Šteta kaj je otišao, no odlazi tek u ponedeljak.

E da, možda idem na rođendan boysa s Banom. Sviraju Pipsi, Hladno Pivo,
Psihići...to su jedini dobri bendovi. Ako Pipsi sviraju, trebali bi svirati Dinamo ja
Volim. Dakle, to bi bio prvi put da to sviraju nakon... pa puno vremena.W00T!

Danas su mi uletile Petra i njena frendica neka, i pitaju me...

Petra: ''Kak se kaže muškarac iz Turske?''

Ona druga: ''Nije nikakva fora, sam' reci...''

Ja: *misleći da je riječ o zamci*''Turak...''

Ona druga: '' Ne, neg' je Turčin!''

Petra: ''Ne nego je Turak...''

I da, Turčin je, kao i što nije Sarajevac, već Sarajlija!

MAJSTOR FANTAČ je najtr00...er, right. Prisjetio sam se kada smo moj stari
prijatelj Lovro( još iz osnovne) i ja pričali o davno ljudima izgubljenoj vještini
pronalaženja patuljaka. Patuljci su mistična sila koja pjeva pjesme u radiju
i kompjuteru. Ljudi ih nažalost više ne vide, ali ipak se malo ogledajte oko sebe.
Tamo! Na ormaru vjerojatno sjedi jedan patuljak sa jointom u ustima i smije
vam se. Ili možda je u vašoj školskoj torbi? Ili nedaj bože u kadi ili tuš-kabini?
Čuvajte se tih patuljaka, vole se šaliti na tuđi račun.

-_____- upravo shvatih kako ovo napušeno zvuči.

Travica i ja smo raspravljali o osobicama, no neću o tome pričati jer su
''osobice'' njegov copyright. Osobice rulzz! Ifa je osobica, hihi...

Nda, zapravo neću ići na koncert, definitivno će tamo biti sranja, želim se
doma vratiti se svim zubima i s neoštećenim kostima.
Dojadilo mi je slušati ''definicije'' o ženama, pa haljoo? Žene nisu neki jebeni
matematički zadatak ili jednadžba. Žene su više kao pokemoni ^^, svaka sa
svojim slabostima i karakternim osobinama. Svaka, ama baš svaka žena/cura
je posebna i jebeno drugčija od drugih. No za razloku od pokemona ženu
nemreš vratiti u pokeloptu, a bogme ih nemožeš skupiti sve- nažalost.
Toliko od sunčane strane ulice za danas.

MALA FUFICA-Pipsi

Mala fufica je plakala
Slonovske je suze ronila
Kad me vidla sva se zbunila
Znam brojati 5,6 znam do dva
Dobro kažem mrtav umoran
Za te fore nisam baš spreman
Pojma nemam zašto si sad tu
Sorry palim televiziju

Nemreš spasiti
Nemreš zgasiti
Hoću buljiti
Cijelu noć

Mala fufica je cendrava
U stanu je prava poplava
Krećem se sa šlaufom i perajama
Tak' ti je to braco sa sekama

eci peci sava raka
tika taka nek je svaka
klinci klinke deda baka
iz lavora 5 bofora
trink trank troć
ajde proć

Ajlalhooo! Ajlalhooo!
en ten tini svi na bini
samo neka dobra zeka
tiru riru na klaviru
kuku riku kužiš spiku
kiki riki daj to čiki
ništa se ne problemiraj
deri peri samo sviraj
bić bać boć
ajde proć
jebo te patak
život je kratak
a onaj ko te voli
je ostao u školi
Bang bang
pleng pleng



- 09:58









srijeda, 01.03.2006.

četvrta-The masquerade


U utorak je u mojoj miloj ginmazijici bio maskenbal. Maj gad, fakat je bilo
lomova. Škugor je došao obučen kao hippy, svaka mu čast. Kostim mu
je za pet bio. Ivor i Škugorov brat Luka zabavljali su se dezinfekcijom škole
od ptičje gripe, pa su pod vodstvom profesora Tolle(koji je imao Supermen
majicu i role) uletavali drugim ljudima pod nastavom u učionice i ovaj...
dezinficirali. Jura se obukao kao neka žemskinja, točnije ukrajinska kurva- na
veliku Matkovu radost. Ifa je bila nekakav kvazi-anđeo a Hoyt je bio...ovaj...
ma imao je corpse-paint, i izgledao je kao čru skeninejvijen blek metl tip.
Barbara je bila Morticia iz Adamsa, zašto Hoyt nije bio njen Gomez?
Bobo je bila Hell's Angel. Imala je ludu periku, freaky make-up, nekavu
bijelu odoru, te vražji rep...ponovno se isticala u hordi vještica.
Lovorče je bila nekakav boem, samo joj je falio Absinthe.

Najveći smijeh mi je Dany izazvala obučena kao templar u chainmailu i
sa svojim mačem...maj gad! Svaka čast na hrabrosti. Čak je i pristupila
natjecanju, i dobila odlične ocjene od žirija ( kako si im prijetila, ha?)


O da, i Ruska mafija je napokon došla, trebalo im je fakat dugo. Glavnu
su nagradu odnjeli Luka Škugor i El Presidente- Kranjec. Zasluženo ako
mene pitate. Ako ste drugačijeg mišljenja- fuck off.

I Ševa je bila dio te lude atmosfere, recimo... imala je majicu na kojoj je neka
ptičica bila prekrižena, i na njoj je pisalo: ''Nema Ševe''.
A ja? Ja sam imao ulogu fotografa, možda se dogodine budem u nešto
zamaskirao... a možda i ne. Zašto bih se pretvarao da sam nešto drugo jedan
dan kada to svi radimo cijelo vrijeme, htjeli mi to priznati ili ne


- 21:38








utorak, 28.02.2006.

PINGVINI!GAH!



Jeste li primjetili kako se pingvini sve više i više spominju u medijima. Niste?
Well, let me tell you a little story...

Pingvini su vam zapravo strašna bića iz pakla, onog Danteovog pakla.
Živjeli su tik uz Lucifera, no njihovo zlo je bilo toliko, da ih ni njegovo
veličanstvo zla nije moglo podnjeti. Zato ih je potjerao na mjesto muka i
patnja- Sloveniju. No pingvinima je tamo bilo prehladno. Tako da su neki
otišli praviti društvo debelom crvenom bradonji( Djed Božičnjak), a neki,
oni posebno sli, su otišli na hladni hladni Južni pol. Oni preostali su bili
prelijeni pa su se nastanili u zoološkim vrtovima. I tako su se ljudi polako
navikli na prisutnost tih malih ali opasnih demona. Trpili su nas stoljećima,
i sada, u 21. stoljeću, odlučili su napasti. Par izuzetnih mladića i djevojki
to su primjetili, te su oformirali Penguin Killers Inc.

Članovi P.K. Inc.-a su: Sven i Mislav( vođe), Vlatka, Erik (nizozemska veza),
Jorg( belgijska veza), Anne(američka veza)... i to je to.
Mislite da sam paranoičan? Pogledajte reklame... Kinder Pingui, coincidence?
Nope... I onaj neki novi art-film o pingvinima! Gah!Pogledajte glubove, njihove
zle oči, oni su vam undercover pingvini. Samo se vi smijite, vidjet ćete vi kada
za par godina mi( Penguin Killers) budemo morali spašavati svijet. Ha!
A ptičja gripa, slučajnost? *retardirana faca i odmahivanje prstom* ne ne!

Njihov vođa je posebno opak. Nosi frak, cilindar, monokl i štap za hodanje.
Izrazito je debeo i zao, te je pomoću svojih infernalnih izuma od par opakih
pingvina napravio pingvinske titana...

Beware...



- 22:41




Drugi vikend u Arkadiji


Moje djetinjstvo je bilo fakat ludo. Rođen sam u nekoj bolnici(zaboravih u kojoj),
i odrastao sam u Utrinama. Okružen zečićima, tratinčicama, nimfama(i nimfomankama),
pastirima, leptirićima i gustom zelenom travom(asocijacije?)... pa blizu. Utrine su
mladi
novozagrebački kvart( dakle južno od Save, Balkan) i smještene su između Zapruđa,
Sopota, Travnog i Jakuševca( oh joy).

Koliko god vama one(Utrine) bile fuj, meni su one baš cool i tr00. Ljeti su ful
zelene,
pa tako kada se probudite prvo što vidite je kako se sunčane zrake probijaju kroz
zeleni
zastor, fakat pretty. A i zimi su baš fora, sivo ili tamno crveno nebo, a snijeg
pokriva
sve, sve se čini kao da je u negativu.

Nazad na moje djetnijstvo. Odrastah uz oca Tatu, i majku Mamu, te uz svoje dvije
sestričine- Nina & Vlatka, i nezaboravnu tetu Silvanu. O njima neću puno, ne jer sam
lijen, neg je Vlatka sve to na svojem blogu opisala, osim sebe naravno.
Što da vam o njoj kažem? Pa, zajedno smo od kad smo bili manji od amebine lažne
nožice, i zajedno smo sve otkrivali. We matured nicely, don't you think?Ona vam je
fakat luda, i ne da mi je se hvaliti.

Bijah odličan učenik u osnovnoj; a sada- not even close. To je bilo fakat lijepo
doba,
kao dugi vikend u zemlji čudesa. Niš' nisam radio, samo sam gljivario (a ponekad sam
i za to bio too lazy), zajebavao se i išao u školu tek toliko. Ne nisam bio ignorant,
ali
nikada učio nisam, sve bih zapamtio na satu. I tako u dugom nizu godina upoznah
mnoge
zanimljive biljke. Evo nekih...

Mislav: moj best frend još iz vrtića. Nas dvoje smo dva neshvaćena genija, i jebite
se svi
koji drugačije mislite! On sluša psihodeliju(Floyde i Marillon) te Queenovce,
Creedence
itd. Inteligentan je, ali lijen, i smotan- o da! Jebeno je smotan. Koja se još osoba
skoro
zaguši na vlastitu slinu ili skoro istegne vrat dok mu neko vikne: ''Gle!Čehinje!''
Ili ga voliš, ili ga želiš ubiti.

Kuffner: desničarski religiozni prijatelj s kojim sam se počeo družiti u petom
razredu.
Prošli smo kroz svašta zajedno, mrzili smo se, no sad smo si onak...beer bro-ovaj,
blood
brothers.Inače sluša tr00 metal ^_^

The Baraba: Ne, to mu nije nadimak. To mu je prezime. Baraba je manijak. Baraba je
lik iz crne kronike. Baraba je lik iz noćnih mora. Ako ga vidite na ulici, ili nedaj
bože
u autu, gibajte glavom bez obzira. Baraba je baš tr00, sluša Rock(Gunsi, Zepellini
itd.)

..he he.Evo, to su vam moji blood brothersi. E da, Utrine i Zapruđe imaju svoje dane
negdje u šestom ili petom mjesecu. Baš su übercool. Ako se želite dobro provesti(
ili
jeftino napiti), dođite...

To je sve od Sunčane strane ulice za danas...



- 22:40



09.03.2006. u 16:22 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nemoguća Varijanta

Vječna naklapanja u Utrinama, Zapruđu i Središću, mojoj osobnoj Arkadiji. Gdje ćete saznazi sve o Vesni, Bobu, pandi s mlijekom u očima, intergalaktičkom sudu, te koji je smisao postojanja nas bijednih zemljana. Sada imam sanjke Djeda Mraza( duga priča). I kako su me sobovi iznevjerili,zaposlio sam pandu s mlijekom u očima da me vuče.

Ne znam za vas, no moram ponovno otići do Djeda Mraza, ponestalo mi je polarnog svijetla.

Ovdje započinje moja saga, moj ep, moja sunčana strana radijatora, jedna totalno nemoguća varijanta.

Dakle, ja sam.

Sven.

17

IV. Gimnazija

Princ Utrina

Glasnik promukloga glasa

Bas Gitara

Pjesme

Ljevičar

Pipsi

Sunčana strana radijatora

Sanjar

Informirani optimist

Pilot Bez neba

Corto Maltese

San Tropez

Modesty Reverb

Članovi:

mislav/el. gitara/glavni kompozitor/frontmen
sven/bas gitara/songwritter/frontmen
vlatka/mikrofon/dizajner grafički
domagoj/el. gitara
tihomir/bubnjevi
(napomena: nije napisano po važnosti, već kad se tko pridružio bendu ;) )

Akitvnosti:

Samo probe, Mislavovi i moji jammovi, skladanje.
Pobrisao sam par pjesama čijom kvalitetom nisam bio zadovoljan, tako da sada razvijam malo drugačiji način pisanja. I da, bend je poprimio funk/rock štih neki, tako da znate na čemu smo...

kontakti, pitanja, kaj god

modesty_reverb@yahoo.co.uk



Tekstovi pjesama

Do daljneg će biti objavljene pjesme koje su završene, ili koje su približno zavvršene...
(tekst-, glazba-)

the arcadian ark
(sven, miki)

I wish I had a ship
that could sail through the sky,
that would take me away from home,
up and through the clouds,
sail to eternity's end,

all aboard!
set sail to the sky,
to eternity's end,
east of eden
west of the arcadian landing,
sail towards my happy ending,

my arcadian ak
will take me far away,
to the island of neverland,
above the arcadian glades,
sail towards a better day,

the sky seems so surreal,
like this is all a dream,
breaking the final seal,
the ark, my yellow submarine,

I can only hear the sound of angel wings
through the chime of the crystal bells,
in the violet snowstorm,
where the ice lady sings,

all aboard!
set sail to the sky,
to eternity's end,
east of eden,
west of the acadian landing
sail towards my happy ending,

space surfer
(sven,miki)

jel' to shuttle?
jel' to sputnik?
jel' to gagarin il' lajka?
ne, to je svermirski putnik
to je...

space surfer!
pleše kao fred astaire
surfa tamo gdje je vječno sretan,
ma to je space surfer
brz je kao vjetar
i lagan kao junfer,

jednom se zgodom
nasukao na napuštenom planetu,
slao je signale svojom sondom
da dođe vučna služba,
i odvuče ga sa svojim brodom,

on će cijeli svemir spasiti,
krivolovce na zvijezde
spriječiti,
i nadu svemiru vratiti,
dok kozmosom
on luta,
fajta se s borgovima
od jutra
do sutra,
jer to je...

space surfer!
pleše kao fred astaire
surfa tamo gdje je vječno sretan,
ma to je space surfer
brz je kao vjetar
i lagan kao junfer,

pilot bez neba
(sven, mislav)

spuštaš si zastavu
gledaš preko save,
gdje je tvoja penny lane?
da li je ukrala sve tvoje snove?

nikad nam nije bilo bajno
pilotima na zemlji,
nikad nam nije bilo sjajno
pilotima bez neba,

on ne sanja već danima
o tome kako vlada nebom,
kao pilot da leti iznad planina,
onaj koji vlada zagrebom,

u tom bijelom gradu
na srebrnoj rijeci,
gdje su svi tvoji demoni sveci,
a gdje ti sveci pomažu u padu,

ti si pilot bez neba,
surfer nebeskih struja,
uzmi sve ono što ti treba
i pusti da stvari dobiju svoj kraj,

nikad nam nije bilo bajno
pilotima na zemlji,
nikad nam nije bilo sjajno
pilotima bez neba,

Neki dobri blogovi, te nešto malo u mojim prijateljima

Chlaf
Dora
Dora
Kenny
Mickey
The Last Alliance
Tanica

Priča o ljudima

U konačnici, moja inspiracija dolazi od ljudi. Ne u prirodi, snovima, već ljudima. I mislim da par jedinaca zaslužuje da ih spomenem na blogu. Jer ipak, svaki je freak, svaki ima svoju priču, i svaki od njih me drži na životu. Ovo su ljudi koji samnom plove premam boljem danu...

Bruno, moj najstariji prijatelj i krizmani kum. Legenda živa, s kojim se nažalost sve rijeđe viđam. Bili smo nerazdvojni kroz cijeli vrtić i osnovnu, i mislim da ćemo to prijateljstvo obnoviti.

Premijer Mislav, čovjek kojeg poznajem gotovo jednako dugo kao Brunu. Moj brat po krvi, te lead guitar i kompozitor u našem bendu. Karakterno suprotne osobe, koje ujedinjene stvaraju magiju, ili se barem tako nama čini. Prijatelj koji ostaje kroz cijeli život, u to sam sto posto siguran. Kao i ja, on je glasnik promukloga glasa.

General Matija Kuffner, je realna osoba. Govori stvari onako kako stvarno jesu, bez imalo uljepšavanja. Čudim se kako s njim uspijem ostati frend kada se razlikujemo po svemu osim kvartu i ponosu (joj da, i po izboru instrumenta, no on je "malčice" bolji). U stanju donjeti pravu odluku čak i pod paljbom heretika. Također je glasnik promukloga glasa.

Jan, vođa sjevernih plemena je bubnjar Last Alliance-a. Čovjek koji me u stanju najviše nasmijati od svih ljudi. Upoznah ga davno, počeh se družiti s njim tek prije godinu dana. Velika šteta, imamo dosta toga zajedničko, ali i dosta toga da se svađamo. Glasnik je promukloga glasa, jedini koji nije iz Utrina.

Baraba je manijak, lik iz crne kronike, i kaj je najgore, ima vozačku, te planira postati sudac. Bježite glavom bez obzira, jer on se ne zeza. Guru najboljih piva. Biti kroner je postajati kroner.

Tana, anđeo s neonskom aureolom, je kao što samo ime kaže, anđeo, pravi. Cura je nešto najbolje kaj mi se dogodilo, i svaki opis je suvišan. I ne, nije mi to cura, to mi je prijateljica.