Kiparica

10.01.2007., srijeda

CZESZĆ!

Evo, ukrala sam malo vremena da vam se javim, iako ne moze se reci da sam se bas pretrgnula (po ucestalosti mog javljanja). Jos sam sam uvijek u Poljskoj, ali sada u drugom gradu; u Bielsko-Biali. Grad je ok., ali ja sam se nekako zaljubila u Opole, pa mi veoma nedostaje. Tamo su ljudi srdacniji, otvoreniji, no ne kazem da su ovdje losi, dapace veoma su ljubazni i pristojni, ali fali im malo onog smisla za humor sto su ga imali Opolani. Modza je to i zato sto sam ondje, omah stekla prijatelje i zaruzili u irskom pubu pijeci poljsko pivo. Da, vjerovatno je zato. Ali ne bi bilo fer da sad grintam, ja zapravo uzivam, putujuci iz grada u grad, sto me potsjetilo da krajem sijecnja putujem za Warszawu, ah zivot je tezak (ha-ha).
Jos bih vam na kraju htjela cestitati stretnu Novu godinu i sve najljepse u njoj, a i ja nisam mogla izdrzati pa sam se za blagdane vratila u voljenu nam Hrvatsku, jer sto su blagdani bez bakalara, svih delicija koje nudi bozicni rucak, fritula, sarmi, francuske...(nemate pojima koliko sam se bila zazelila hrvatske spize). A sad adio do iduceg javljanja, (ma kad god to bilo) ili kako bi to Poljaci rekli; czeszć!
- 16:43 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ZA SVE ONE KOJE ZANIMA UMJETNOST

Zovem se Sara, po zanimanju sam akademska kiparica i na ovoj stranici želim predstaviti svije dosadašnje radove vezane za umjetnost (skulpture, slike, ilustracije, kostimografske radove itd.).
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi