arahna

subota, 21.10.2006.

trčim, polaganim korakom..

nemam inspiracije. ne znam zašto. a ne znam ni šta mi je.
jako sam si nezanimljiva u zadnje vrijeme. ne znam o čemu da pišem.
o nekim stavovima oko kojih će se sve svesti na svađe koje MRZIM!
možda o nekim svakodnevnim stvarima koje već svi znaju, i o kojima se raspravlja
na većini blogova.

a da započnem temu o sebi? o tome kako provodim dane, i o tome što volim, a
što ne volim? dosadno. vjerujte mi!

možda o svom ljubavnom životu. e da, to bi bila zanimljiva tema, svi volimo
čitati o ljubavnim problemima i radostima! ALI-niš od toga-
moj ljubavni život ne postoji! šta je to uopće ljubavni život?!



nepoznanica..jedno veliko NE ZNAM!

gubim se..odraz u ogledalu..jednostavno ne postoji!



gledam se, a ne vidim onu
bezbrižnu malu plavušu u njemu! do kada?
ne znam ni to.

gubim se u brojevima, definicijama, pravilima ponašanja.
već sam izgubljena u moru obaveza i zadataka koje sam si zadala.
više ne razlikujem važno od ne važnog. dobro od lošeg.
lijepo od ružnog.
sve je ravno.

primjećujete?
ne. nema veze.

21.10.2006. u 18:54 • 24 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Malo o meni



LINKIĆI


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
polet
ogranak
dobra,stara gorica
rvg
t-portal
google
deviantart

BLOGERI KOJE ZNAM


koomadi
anći moja