arahna

subota, 27.05.2006.

zdravo-nezdravo,pijan-trijezan i ostale kombinacije s kojima sam se susrela posljednjih dana..

hej! evo,malo sam postala lijena šta se tiče pisanja postova..a kad se samo sjetim onih prvih dana kada je svaki dan osvanulo nešt novo..gdje je nestala inspiracija?ma koga briga..prijeđimo na stvarcool
kao što je i paprichica spomenula na svom blogu, iza nas je jedan od onih fuj tjedana..weeeee!!smijehpartysmokin završetak spomenutog tjedna najprije smo proslavili uz biljčice u botaničkom,a kasnije u parkiću uz (ne)male količine cuge i u srcu gdje je ispijena cuga jednostavno-isparila!šukica i moje strmče su slavile rođendan i mogu reć da mi je bilo superrrrr!bilo je fakat svega..dubokoumnih i iscrpnih rasprava,izmorenih faca na kojima je pisalo "ja bi domaaaa" i pogleda koji su tajnovito zapitkivali "di ima još votke?"! i da,ne smijem izostaviti bisera večeri,fenomenalnog figu koji je zaboravio doć na vlastiti rođendan!ajmo ljudi,triput hura za figu!! HURA! HURA! HURA!headbangpartyheadbangto je to šta se tiče parkića...
u srcu mi je bilo mrak!dobro ajde,na početku mi je bilo fakat dosadno al kasnije... LUUDO! ispričavam se još jednom sihiju ako je imao noćne more zbog mene:)) dok sam ja polako padala u trans uz stihove "noć,noć,noć,noć totalni je mrak,ništa se više ne vidi u tami...." on me gledao sa strahom u očima pitajući se "koji k**** je njoj?" nadam se da nisam ostavila trajne posljedice..hehe;))
mogu rać da mi je dio večeri koji sam bila s našim dečecima iz razreda bio najzabavniji..uz kulerski stav cezara,zbunjenog i pomalo prestrašnog sihija i neizostavnog,rasplesanog dolačkog zabavi nije bilo kraja! a baš ste mi ludi:)
kasnije sam u društvu žuže i petrice upoznala zanimljivog tipa kojemu je bilo teško zapamtit da su od nas tri dvije petre i jedna ivana pa je odjednom i ivana postala-petra!loooom!!da,znam ovak ne zvuči smiješno al evo,morala sam to podijelit s vama:)
danas sam se morala rano dić jer sam sa svojima išla do austrije i slovenije!ne moram ni spominjat da sam čitavo vrijeme spavala,kolko je to bilo moguće,jer mi se čitavim putem fucking kopča za pojas zabadala u leđa!burninmadburninmad
i eto,2 uzbudljiva dana su opet iza mene..sutra me čekaju knjige iz biologije i talijanskog..sigurno im je već falio moj mili glas i nježan dodir..u takvim trenucima poželim biti maturantica koja sa svojim vjernim drugovima vrši rituale paljenja knjiga iz srednje! doći će i taj dan..u to čvrsto vjerujem! e daaaaaaa...sjetih se!ajmo se mi na norijadi gađat pepelom od knjiga a ne brašnom!!haaaaaa?!?!
ok,idem spat dok skroz ne puknem!
byewave

27.05.2006. u 21:33 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Malo o meni



LINKIĆI


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
polet
ogranak
dobra,stara gorica
rvg
t-portal
google
deviantart

BLOGERI KOJE ZNAM


koomadi
anći moja