arahna

utorak, 23.05.2006.

kud svi tud i ja...

osim šta sam ovaj vikend pogledala jedan super,super filmek uspjela sam i pogledat eurosong kojeg su već svi opširno opisali i prokomentirali al evo...moram i ja! nek se moj glas čuje:))
mogu reć da sam ove godine zadovoljna "kvalitetom"(ako se to tako može nazvat) pjesama za razliku od prošle godine.istina ,bilo je tu velikih sranja ali evo..bar su se neke za razliku od prije dale poslušat!naša seve se baš ne može pohvalit plasmanom..neznam dal to ima veze s njenim filmićem koji se uredno vrtio po novinama i televiziji za vrijeme te euro-ludnice ili je ta štikla stvarno samo nama Hrvatima i našim susjedima dobra,.hmmm..pobjedničku pjesmu ne bi previše komentirala jer mislim da bi rekla puno toga s čim se ostali ne bi složili a nije mi sad do svađanja.svaka čast njima na njihovoj originalnosti ali smatram da to nije pjesma za eurosong,a pogotove ne ona koja bi trebala pobijediti.po mom mišljenju pobjednička pjesma trebala bi biti zabavna,plesna,smislena i sadržavati neku poruku..ne mora nužno biti zabavna ali barem bi trebala probuditi nekakve pozitivne emocije u nama,za razliku od ove koju kad čujem poživčanim..hmm,da.isto tako,fakat mi je glupo šta se taj eurosong svodi na to da za određene zemlje glasuju samo susjedi,više se ne gleda na kvalitetu pjesama već na politiku među državama,žalosno je to..već pretpostavljam kako će to izgledati sljedeće godine..svi zamaskirani u ružna,strašna čudovišta,pjesme u kojima od silnog vrištanja i dernjave nećemo razumjeti ni jednu jedinu riječ.naravno pobijedit će onaj tko će imati više susjeda ili tko će se eventualno isticati nečim posebnim..sve u svemu...same shit next yearheadbangbangheadbang
do tada,uživajmo mi u kavlitetnoj glazbi koja nam se nudi na našem tržištu.. smijehwave

23.05.2006. u 16:12 • 19 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Malo o meni



LINKIĆI


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
polet
ogranak
dobra,stara gorica
rvg
t-portal
google
deviantart

BLOGERI KOJE ZNAM


koomadi
anći moja