arahna

utorak, 09.05.2006.

neka ljudi govore...

uff..ta pjesma.stalno ju slušam u našem dragom srčeku,kako bi naša žuž rekla u "jetrici" (kako mi je zakon taj naziv:)) i ni jednom mi se nije dogodilo da sam se baš našla u toj pjesmi,ali danas...danas sam shvatila njeno pravo značenje.doduše u mom se slučaju ne radi o patnji za nekim dečkom.,
u zadnje vrijeme čujem puno toga,zapravo,mogu reći da na neki čudan način preko drugih doznajem čudne stvari o sebi!fora mi je to baš...saznaš nešto za što ni sam nisi znao da si napravio.,imam neki feeling da sam propustila pola života ili da se bolje izrazim nisam ga propustila,prema njihovim pričama život mi je full zanimljiv.. evo danas sam baš doznala da se bavim nekom crnom magijom i tim stvarima..brrrrr...
moram pazit da ne začaram ovaj blog u skoroj budućnosti..a šta ako su ti ljudi fakat u pravu? mislim,trebala bi se malo zadubit u svoju dušu,psihu(ma svejedno...)pa možda otkrijem da imam neke nadnaravne sposobnosti..baš bi to bila forica:)
ima tu još toga...ljubomorna,znatiželjna(ovo je samo blaži izraz),.neću dalje ni pisat..da ne prestrašim ljude!
pa evo da se ogradim od svih tih zlih jezika.,imam na to pravo,nadam se..,rolleyes
mislim da na ovom svijetu ne postoji osoba koja nije bila nikad u životu ljubomorna..bilo da se radi o ljubomori na sestru,brata,frendove,susjede,.nemožemo si pomoći kada se radi o tom osjećaju..pa ipak smo ljudi,ne? samo što to neki pokazuju više,neki manje a neki uopće to ne pokazuju!
znatiželju ne želim komentirat..to je moja osobina i ne mogu si pomoći..zapravo baš sam nekako ponosna na to što sam znatiželjna ili kako bi se neki ljudi izrazili..svugdje zabadam nos..ah čujte,šta ću kad mi je nosek malo veći pa se hoćeš-nećeš negdje provučesmijehsmijehda nije bilo njega ni ovo ne bi otkrila.,
sreća vaša šta ovo s vračanjem nije istinaparty
šala...za one koji nisu skužili...pa nisam ja zloćkosmijeh
osim toga šta sam ljubomorna,znatiželjna i da,vračara(ili se bar družim s njima) ja sam jako komplicirana osoba koja često mijenja raspoloženja.
lijena sam do besvjesti i ne ponosim se time.
uvijek se zaljubim u krive dečke.
živciraju me čudne stvari i ne želim ih nabrajat jer mi je previše neugodno zbog toga.
volim jesti 50 puta na dan,ali samo u malim količinama.
volim se farbati u različite boje jer me to na neki način ispunjava.
moram imati sve moguće vrste kućnih ljubimaca i nakon svih njih još nisam shvatila da oni jednostavno nisu za mene.
volim davati savjete a sama ih se ne držim.
imam svoj stav kojeg se držim makar bila posvađana sa cijelim svijetom zbog njega.
usrećuju me materijalne stvari,ali ono što me stvarno ispunjuje je razgovor sa prijateljima,bilo kakav.
volim se povjeravati ljudima i uvijek zbog toga ispaštam.
volim se upušatati u svađe ali samo onda kada sam u pravu.
volim svoje najbolje frendice ančicu,strmicu i mamu moju.,
volim i mojeg frenda dolačkog,koji uvijek zna kako da me utješi.
volim biti posebna po nečemu,ne zbog same posebnosti već zbog osjećaja koji me tada okružuje.
volim čuti da se nekome sviđam,čak i ako je to netko tko uopće nije za mene.
volim sebe takvu kakva jesam,ne više od drugih,nego dovoljno da budem sretna bez obzira na okolnosti!


sviđala se vama ili ne,to sam ja! ..možda će se sad manje pričati,a ako ne,držim se one:bolje da me mrze zbog onoga što jesam nego da me vole zbog onoga što nisam!!

09.05.2006. u 20:04 • 20 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Malo o meni