arahna

ponedjeljak, 01.05.2006.

već mi ti naslovi polako idu na živce..

evo ljudi još malo pa će i ovaj produženi vikend bit gotov.evo još jednog dokaza da sve lijepe stvari kratko traju.
puno se toga od petka dogodilo pa da počnem.,inače ovo mi je već 3.put da pišem isti post tak da već lagano pizdim..al nije bed.
u petak nam je došla šahistica pošto je u našem selu bio međunarodni šahovski turnir juniorki.taj isti dan išla sam van sa svojim ludicama janić,žužom i majom u "najelitnije" mjesto u gradu,srce naravno! ALI,zašto bi sve bilo jednostavno kada može biti i komplicirano.taman kad smo trebale krenut na luksuzni zetov bus počela je padat kiša..evo zbog čega mi propuštamo vožnju takvim stvarima-radi kiše..mislim fakat..bilo nam je kristalno jasno da smo osuđene na topao i mekan auto moje mame.teško smo se pomirile s tim ali ipak smo na kraju pristale.mama nas je odvezla do Hyperiona,al se nismo tamo baš dugo zadržale zahvaljujući našim izgladnjelim trbušćićima.putevi su nam se usmjerili prema već poznatoj destinaciji-megiću.na zaprepaštenje mnogih poznatih faca koje u njega izlaze ušle smo mokrih gaća,hlača,tenisica,cipela,čarapa..ukratko,izgledale smo istuširano! kasnije kad smo stigle u srce krenula je ona stara priča..ista rulja,repertoar,isti incidenti sa čašama i bocama koje prije nego padnu na pod OBAVEZNO se odbiju uz moju nogu.iz srca smo se pokupile oko 2 i 15 jer smo taj isti dan trebale krenut u Pulu u 6 ujutro..tako je i bilo,ali krenuli su bez mene.zahvaljujući malom broju sati(čitaj:jedan sat) koje sam prespavala bilo mi je tolko zlo da nisam imala snage krenut na put.jebiga,bar znam za sljedeći put..
trebali ste samo vidjet blagoteleći pogled i samozadovoljni smješak na licu moje sekice kad je skužila da nisam otišla..uffff...zlo malorolleyesrolleyes
pola tog dana prošlo je u bolovima(glava,trbuh) a ostali dio dana sam dolazila k sebi..
u nedjelju smo imali nastup.bile su nekakve "Dječje igre" pa smo i mi morali nastupat..kasnije je bila zabava u domu za tih 300 klinaca koji su sudjelovali i svirali su naši tamburaši iz "A" grupe.ljudi moji da ste vi vidli te klince."ko da ih je neko s lanca pustil",kak bi naši stari rekli..već smo si pomislili da naši dečki budu i autograme počeli dijelit., nisam mogla vjerovat al klinci od 5 godina napamet znaju sve pjesme od "sve je ona meni" do "kad se sjetim teško mi je"..fuck,zaboravila sam im dat broj od Išekice!! a jebiga..sudbina će ih spojit kad-tad.
i napokon ponedjeljak..otišla nam je šahistica..jedva sam se dočekla da se zavalim na svoju najdražu fotelju,pokrijem se s dekicom i požderem sav sladoled koji je ostao od vikenda..mmmmmm...
kao trebala bi i nešto učit al neda mi se baš tak da ću se tješit svojom poznatom rečenicom...IMA VREMENA!!
baš sam nekako happy! budite i vi,pusasmijehwave

01.05.2006. u 18:13 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Malo o meni



LINKIĆI


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
polet
ogranak
dobra,stara gorica
rvg
t-portal
google
deviantart

BLOGERI KOJE ZNAM


koomadi
anći moja