arahna

utorak, 25.04.2006.

ne kužim...

tijekom godina skužila sam da ne kužim puno stvari..matematiku,fiziku,kemiju,viceve,šale,dečke,starce..i tak..al evo danas sam otkrila da ne kužim još jednu stvar-zavist!nije mi jasno zašto taj osjećaj tako često obuzima ljude i sprječava ih da uživaju u životu i u onome što oni imaju.zašto se opterećujemo s nekim materijalnim stvarima i vodimo brigu o tome kakvu netko ima frizuru,dal netko ima istu majcu kao ti,dal si je netko kupio iste starke(???).umjesto da budemo sretni što je netko kupio majcu ili šta se netko ošišao kao mi ,jer to nam je neka vrste potvrde da je ono što mi imamo lijepo, mi dopuštamo tom glupom osjećaju da nas obuzme i počnemo se bezrazložno duriti.ok i ja bi se nadurila kada bi se konstantno takve stvari ponavljale ali ako se to dogodi jednom mislim da stvarno nema razloga raditi prevelike scene oko toga..zapravo,to bi mi bilo baš slatko.baš smo danas na hrvatskom pričali da živimo u svijetu u kojem se originalnost cijeni i ta originalnost je zapravo tražena i prijeko potrebna.možda je to razlog zbog kojeg dolazi do sukoba između onih "originalnih" i "imitatora". ali kako prepoznati tko je "imitator" a tko "originalan"? to nitko ne zna..ali činjenica je da u takvim slučajevima i "imitatori" i oni "originalni" tvrde da su baš oni ti koji su prvi pokrenuli nekakav tzv.trend! na kraju dolazi do sukoba,ne razgovaranja koje se protegne i po nekoliko mjeseci(posebno kod članica ljepšeg spola) i naravno do nezaobilaznih natpisa po klupama,zidovima..sve u svemu dolazi do jako nezrelog i blesavog ponašanja.jedna strana je ljubomorna jer si je ona mala kupila istu majcu.,i nebi to tako jako ni boljelo,ali njoj bolje stoji!koji užaaaaaaaaaas!!!!! i eto ti ljubomore! i ajmo ju sad mrzit zbog toga.! druga si strana pak misli:"pa šta,ako se meni sviđa i ako mi stoji naravno da ću si kupit takvu majcu,.kaj me briga i da ju cijela škola ima!" za kraj...ljudskoj gluposti nema kraja. ne,ne.. burninmad:

25.04.2006. u 15:31 • 34 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Malo o meni



LINKIĆI


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
polet
ogranak
dobra,stara gorica
rvg
t-portal
google
deviantart

BLOGERI KOJE ZNAM


koomadi
anći moja