arahna

utorak, 11.04.2006.

ta slatka istraživanja..

Britanski znanstvenici izračunali su vremena aktivnosti,kao mjeru uzeli su prosječan ljudski životni vijek od 75 godina osobe koja živi u gradu i vodi prosječan društveni i ljubavni život.

JEDEMO 3,5 GODINE..premalo..

SPAVAMO 25 GODINA..premalo..

PRIČAMO 12 GODINA..kod vujne je to oko 15 godina..

VODIMO LJUBAV 26 DANA..nebi još to komentirala..

LJUBIMO SE 14 DANA..moglo bi i više..

GLEDAMO TV 12 GODINA..previše..

RADIMO 8,5 GODINA..kaj tak malo?..

TELEFONIRAMO 2,5 GODINE..čist ok..

HODAMO 17 GODINA..samo?..

VOZIMO SE 1,5 GODINU..kako tko..

ČEKAMO SEMAFOR 6 MJESECI..previše..

ČEKAMO U REDOVIMA 1,5 GODINA..pfffff...

OBLAČIMO SE 1,5 GODINA..cure oko 2 godine..

PEREMO ZUBE 3 MJESECA..opet,kako tko..neko ih opće ne pere..

PLAČEMO 2 MJESECA..šmrcek..

hmm..a kolko učimo? ta informacija je očito tolko strašna da ju nisu htjeli ni objavit...

a sad malo o našim dragim dječacima:)

-64% muškaraca priznaje da kupuje odjeću prije spoja s novom curom! to dečkiiii!!!
-dečki ne vole kada ih ostavimo na njima dragim mjestima(kafić,park,auto..hmm,nogometno igralište??)
-40% frajera priznalo je da su zabrijali sa bivšom svog najboljeg frenda(e moji dečki..)
-40% slobodnih muškaraca unaprijed planira kako će pobjeći sa dosadnog spoja sa novom curom
-91% muškaraca priznaje da ih privlače žene s kojima rade

što kažu..a što zapravo misle..
-"Trenutačno nisam za ozbiljnu vezu." a zapravo... "Ne bih htio da mi ti budeš cura."

-"To je muška stvar,ne bi razumjela." a zapravo... "Ako ti kažem naljutit ćeš se zato bolje prestani zapitkivati."

-"Ma ne kupuj mi ništa za Božić." a zapravo... "Dekantiran sam i vjerojatno ću ti kupiti neku idiotsku figuricu na božićnom sajmu pa se bojim da se ne naljutiš."

-"Nisam gledao Anitine grudi." a zapravo.. "Tko je Anita? Ona s velikim sisama?"

-"Nisam primjetio da si se udebljala tijekom blagdana." a zapravo... "Vjerojatno ne bih ni primjetio da si se od glave do pete ofarbala u zeleno."

-"Tko je najzgodnija cura na ovom tulumu? Ti,naravno!" a zapravo... "Zajedno smo već 3 godine,već sam deset puta dobio po nosu zbog krivog odgovora na to pitanje,i retardirani bi pas već naučio šta treba odgovoriti. A i zgodna si mi pa ne boli..."

evo drage moje i dragi moji..nadam se da ste bar nešto naučili! pusaaawave


11.04.2006. u 15:38 • 23 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Malo o meni



LINKIĆI


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
polet
ogranak
dobra,stara gorica
rvg
t-portal
google
deviantart

BLOGERI KOJE ZNAM


koomadi
anći moja