arahna

ponedjeljak, 03.04.2006.

it´s ok:)

prošao je vikend,one more..opet krećemo u nove pobjede i poraze(kako tko)..bila sam danas dežurna.,koja je to dosada ljudi moji..malo ideš sim pa tam,pa čitaj ovo pa čitaj ono,pa piši,pazi,mazi... u dragocjenim trenucima slobode razmišljala sam malo o nama gimnazijalcima i o tom nekom prevelikom trudu oko škole...............ok je kad si ti ambiciozan,kad želiš imat dobre ocjene i kad želiš nešto dobro i korisno napravit za sebe.,nemam ništa protiv..ali kada ti propuštaš neke lijepe stvari kao što su izlasci,druženje,zezanje s frendovima,upoznavanje novih ljudi,pa čak i neke malo manje lijepe stvari zbog škole,mislim da to nije dobro. neće nas škola naučiti kako se snaći u novom društvu ako se nikada ne družimo s nikim,niti će nas ona naučiti kako se nositi sa kojom čašicom više ako je nikada nismo popili.često primjetim ovak u razredu da se neke osobe fakat onak jako živciraju zbog ocjena,.ne kužim to baš..zašto za promjenu nebi bili zadovoljni rezultatima i ponosni na sebe,makar ti rezultati nisu savršeni!bar su nešto postigli! ljudi bi se stvarno trebali malo više brinuti o svom privatnom životu,.da on bude ispunjen,pozitivan ili negativan,nije ni važno..važno je da to bude život,a ne samo period u kojem nam previše bespotrebnih informacija potiskuje naše svakidašnje potrebe da budemo sretni,da uživamo u svakoj sekundi našeg života.život je samo jedan,mi odlučujemo hoćemo li ga iskoristiti do kraja ili ćemo ga uzaludno trošiti na prolazne stvari kao što su ocjene..njih se nakon mjesec dana i ne sjećamo,a prve simpatije,prvog izlaska,prve pusicekiss,čak i prvog pijanstva se itekako sjećamo i to nam uvijek budu srcu draga sjećanja..zašto ih ne stvoriti zbog nečeg tako prolaznog i tome nedoraslog kao što su ocjene.............................petraaaaaa,ajde odi pročitaj ove obavijesti,molim te,..veli meni odjednom profa.kud baš mene uvijek te obavjesti potrefe,to je nešto strašno..i tak sam ja morala prekinut svoja razmišljanja i krenula u stvaranje novih lijepih sjećanja..nadam se da ćete i vi:)wave

03.04.2006. u 22:08 • 22 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Malo o meni



LINKIĆI


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
polet
ogranak
dobra,stara gorica
rvg
t-portal
google
deviantart

BLOGERI KOJE ZNAM


koomadi
anći moja