arahna

nedjelja, 26.03.2006.

malo kontrole nikom ne škodi...

oni koji su jučer bili vani dobro znaju čemu služi ovaj naslov:) inače,bili smo u nekoj zabiti, koju mi popularno zovemo "fukodrom". tam smo si dofurali nekaj za popiti,papati i naravno balončeke s helijem. u početku nije bilo baš zanimljivo al kad su x osobe počele cugati napravila se nenormalna atmosfera!neki su se usput prisjetili Nove(ajme Nova...) a neki se nisu bili u stanju ni prisjećati:) moram napomenuti da sam ja bila u društvu onih koji su ostali trijezni i prisebni! negdje oko pol 12 došli su nam i dječaci iz sportske..ko zna kaj si sad misle o nama,bogci kaj su sve morali trpit...uglavnom,bilo je svega..padanja preko štangi,padanja preko klupa,spuštanja po toboganu i brijegu,a da vam ne velim da je to sve uspjela u jednoj noći napravit samo jedna osoba:)malo mi fali da ne velim koja,al nećuuuuuuuu.....glavno da smo mi ispunili svoj cilj da budemo guzice,lemuri i svinje.neki više,neki malo manje... :))

26.03.2006. u 10:58 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Malo o meni



LINKIĆI


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
polet
ogranak
dobra,stara gorica
rvg
t-portal
google
deviantart

BLOGERI KOJE ZNAM


koomadi
anći moja