arahna

ponedjeljak, 20.03.2006.

don´t worry, be happy:)

potaknuta današnjim neponovljivim brukanjem na kemiji, jedinicama mojih kokica s "one strane razreda" i odvratnim rasporedom koji nas uništava ovaj tjedan odlučih napisat malo pozitivnih misli... pa evo, nadam se da će barem nekoga oraspoložit:*

1.) nikada se nemoj sramiti zbog toga što si pokušao, a nisi uspio, jer onaj koji nikada nije pogriješio taj nikada nije ni pokušao(ljudi moji ko stvoreno za mene:)
2.) živi svoje snove- SVAKI DAN!
3.) smijati se je rizik, da nas ne smatraju ludim(?) ne kopčam ovo baš,al nije bed:)
4.) ljudi su napravljeni da lako ostvare sve u što duša zaista vjeruje:)
5.) vjerovanje vidi nevidljivo, osjeća nedodirljivo i postiže nemoguće:)
6.) najljepši dio ljepote je onaj kojeg slika ne može prikazati:)
7.)i da moja najdraža sedmica nebi ostala neiskorištena bila sam prisiljena izvući neku happy misao iz svoje glavice.. živi svoj život u potpunosti, ne razmišljaj o onome što si mogao već što možeš napraviti:)
MySpace Layouts

20.03.2006. u 19:22 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Malo o meni



LINKIĆI


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
polet
ogranak
dobra,stara gorica
rvg
t-portal
google
deviantart

BLOGERI KOJE ZNAM


koomadi
anći moja