arahna

nedjelja, 19.03.2006.

sve zbog šuke..

malo ja zujim po ovim blogichima od ekipice iz razreda i onak slučajno naletim na šukin. ok, cura ne da je spaljena nego je spaljena do jaja. mi bogci tu se furamo na neke dubokoumne tekstove i mislimo da smo kao fora.moš mislit,.razvalila nas je sve. skužila sam da su ovi naši dječaci glavna tema u smišljanju napaljenih anegdota i bolesnih priča. žao mi je šta ste na ovaj način morali saznat istinu..
al da se ja malo maknem od te šuke(ne želim da mi to freaky stvorenje zauzme više od 6 redova na blogu) pričat ću malo o geografiji. jučer mi se nikako nije dalo učit,pa sam si evo za danas ostavila ni više ni manje od 5 predmeta..dug je dan.... i tak se ja sad natjeram da idem učit kad ono zove me seka da je otvorila blogove. naravno odmah doletim do kompa, malo čitam blogiche i onu šukinu rečenicu (opet ja o njoj) gdje spominje guženje između blaža i sihija........ NEMA VIŠE UČENJA ZA MENE........ stalno mi je ta slika pred očima.fuuuuuuuuuuj!!! ok, još uvijek ne mogu pričat o geografiji..ovo mi je pojelo mozak.. evo sad ćuuu.. ugl. sad učimo nešt o industriji.. 1.,2.,3., industijska revolucija... vauuuuuuu, impresionirana sam svim tim otkrićima, a da tek vidite šta sve piše ispod naslova "crna metalurgija"...ljudi moji,ja bi to pod lektiru stavila. i uopće mi nije bed šta vani sija sunce a ja učim tu crnu metalurgiju., to mi je onak fakat u redu.....da....

neki txt-ovi o svakodnevnim stvarčicama...

5 jezika ljubavi
Želimo li uspješno komunicirati u suvremenom svijetu, moramo naučiti jezik onih s kojima hoćemo komunicirati. Slično je i u području ljubavi. Vaš emocionalni jezik ljubavi i jezik vašeg partnera mogu biti jednako različiti kao kineski i engleski. Bez obzira koliko se trudili izraziti ljubav na engleskom, ako partner razumije samo kineski, nikada nećete naučiti kako se voljeti.


Tvoj život je poruka
Čovjekov put je poput besciljne šetnje krajolikom. Ako suviše gleda na cilj, koraci mu postaju ubrzani od nestrpljenja i propušta vidjeti i diviti se ljepoti krajolika. Prestane li tragati za svim onim što misli da mu treba, to što mu doista treba objavljuje mu se u svoj punini.

Zaljubljivanje
Ovo i nije problem sam po sebi, ali je potencijalno možda opasniji od droge ili neke druge ovisnosti. Jeste li znali da u prosjeku zaljubljenost traje dvije godine, nakon čega nestaju oblaci i dolazi kruta realnost.

Depresija
Depresija je poremećaj u raspoloženju čije su značajke različiti stupnjevi tuge, razočarenja, osamljenosti, beznađa, sumnje u samoga sebe i krivnje. Može se nazvati bolešću osjećaja. Njezina klasifikacija kao mentalne bolesti ne čini ju manje stvarnom ili bolnom. To je uobičajena bolest svih vremena od koje obolijeva jedan od dvadeset ljudi.

razmišljala sam jel da stavim članak o crnoj metalurgiji, al sjetila sam se one stare.. "ne čini drugima ono što ne želiš da oni tebi čine"..

19.03.2006. u 11:56 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Malo o meni



LINKIĆI


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
polet
ogranak
dobra,stara gorica
rvg
t-portal
google
deviantart

BLOGERI KOJE ZNAM


koomadi
anći moja