Aragorn's place

srijeda, 26.04.2006.

Hmmm...

...also....
nakon dugo vremena mogu reči da bi se mogao zaljubiti u dotičnu.
Dobar feeling!

--------------------------------------------------------

Pogledao statističke podatke...od kad mi se nije dalo pisati pao je broj posjeta ( čudno, zar ne?! )
No za meni vjerne posjetitelje....pisat ću češće!

---------------------------------------------------------

Na upis moga imena i prezimena (pod navodnicima, molim!!!) Google izbacuje 10-ak stranica. Nisam poj'ma imao da me se spominje na nekim mjestima....

---------------------------------------------------------

Dok me nije bilo javila se the bitch! (Ne želim je više zvat mala)
"Da li se ti još ljutiš?!"
"Ne"
"Hoćemo se mi još vidjeti?"
"Možda i hoćemo no nemam namjeru više dopustiti da se nađem u sličnoj situaciji s tobom"
"To znači da više ne želiš izaći samnom?"
"Ne osjećam potrebu za time"
"Znači to je to?"
"Kaj se mene tiče, je"
"Ok onda. Ostaj mi dobro"
"Aha...uživaj!"

- 20:12 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O onome kaj mi padne na pamet - možda bude interesantno nekome , drugima garantiram čistu dosadu ;)

Reci mi privatno



Nekaj o meni

- godine: 28
- spol: m
- single
- možeš me naći: na gradilištu, doma, na kavi,....
- slušam: Elvis...dugo ništa...Zeppelin, Straits, Queen....ima toga još
- vozim: malog sa mfrknu, ostao samo službeni novitet
- sviram: gitara
- čitam: BRZO