Aragorn's place

nedjelja, 05.03.2006.

Javni wc-i i Severina

Kakve veze imaju jedni s drugima? Imaju - moj današnji dan!
Nađem se ssa frendicom na kavi i budući je trebala podići neki paket na autobusnom kolodvoru kad dođe bus odlučismo popit tu kavu na kolodvoru. Crnjak samim time što na kolodvoru nema baš neki zgodni birc al još veći crnjak zbog slijedećeg:
Kao što to obično biva mene stislo i morah otići olakšati dušu na wc. Odem do wc-a učekaoni - zatvoren i sad počnem vrludati okolo kad skužim....Gamad bezobrazna je posltavila specijalne ulaze - jebene boxeve kao za utakmice na Maksimiru (još samo one žbice fale) - al da stvar bude gora, da bi se staklena vrata na tom prolazu maknula kako bi čovjek mogao proći, moraš kupiti kartu na automatu!!!! Nevjerojatno! Da ne pričam o tim staklenim vartima mkoja su otvorena sekundu, dvije i sad se ja pitam - kako da stariji čovjek ili invalid prođu kroz njih; makar i kartu kupili?!!
Gadovi bezobrazni lihvarski, više ni pišat nemreš ko čovjek već i za to trebaš platiti!!!!
Rješih javne wc-e, ostaje Seveljakuša!
Ajme majko, žena je stvarno pobijedila na toj Dorici! Sad zaista potvrđujem mišljenje da je Dora ne drugorazredni show već pravi cirkus. Jad i bijeda. Neću više....žena ne samo da mi nema pjesmu već više nema niti onaj stas koji ju je prije krasio.



  • Zaleđena - Seve... Seve... Dora je oduvijek bila cirkus... I to gori od američkih niskobudžetnih obiteljskih komedija... - 05.03.2006. ; 00:48

  • boSSa - mislim da je bilo jasno i prije nego je sve počelo šta ćemo u Europu poslat! a kao da je nekog i briga za jebeni Eurosong!!! - 05.03.2006. ; 01:20

  • cruel life - invalidi imaju poseban ulaz/izlaz na kojima nema tih pomičnih vratiju.. osim toga, kad ideš iz čekaone u taj drugi dio ne trebaš kupit kartu, jer je izlaz na istom mjestu di je i za invalide.. a ne moraš ni obrnuto. prođeš opet kroz taj prolaz di nema vrata :) na veću glupost davno nisu bili potrošeni novci, što je je :) - 05.03.2006. ; 01:38

  • reina - seve & co nisu glupi kao što mi mislimo. izrugali su se svima jer znaju što narod voli (ne ubrajam se među te). eurovizija je postala sve samo ne glazbeni spektakl i ne znam zašto tolika pompa oko toga? ma baš me briga...a što se tiče javnih wc-a, pazim da nigdje na takvim mistima ne pijem kavu ;-) - 05.03.2006. ; 13:53


  • - 18:32 - Komentari (2) - Isprintaj - #

    << Arhiva >>

    < ožujak, 2006 >
    P U S Č P S N
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30 31    


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Opis bloga
    O onome kaj mi padne na pamet - možda bude interesantno nekome , drugima garantiram čistu dosadu ;)

    Reci mi privatno



    Nekaj o meni

    - godine: 28
    - spol: m
    - single
    - možeš me naći: na gradilištu, doma, na kavi,....
    - slušam: Elvis...dugo ništa...Zeppelin, Straits, Queen....ima toga još
    - vozim: malog sa mfrknu, ostao samo službeni novitet
    - sviram: gitara
    - čitam: BRZO