Aragorn's place

srijeda, 01.03.2006.

Što ako....

Ne bojim se visine, bar ne u klasičnom smislu. Mogu stajati na vrhu zgrade gledati okolo i sve ok. Mogu letjeti avionom i gledati dolje i sve 5. Ali! Da postoji taj ali!
Penjemo se danas kolega i ja po skeli na vrh objekta koji gradi. Idemo tako gore po štengama, dižemo se sa podesta na podest, priča on meni kad mi pogled skrene dole, nastavimo dalje - pogled opet skrene i odjednom glasu glavi "što ako....." Dalje nastavite sami! Tisuću i jedno ako i više mi se ne ide gore, obuzme me neka nelagoda i to je to - mogu nastavit ali nije to ono opušteno već više napeto i nategnuto raspoloženje.
"Stani! Čuj, ne idemo gore" - izvalim
"Kaj te strah visine?"
"Ma ne znam...neki neugodni osjećaj"
"Ok stari. Idemo natrag dole" - bez trunke nekog spradanja odvaraća on. Zato ga i cijenim; nekako smo kliknuli u jednom trenutku - unatoč razlici od skoro 20 godina među nama.
Javljao mi se već taj osjećaj....neki glas u glavi se javi i onda blokira kretanje na visini - čudno je to.

Sjedoh u auto i krenuh doma s gradilišta....javi se glas "ma mamu mu njegovu, koliko je to visoko? 30ak metara? hm....a baš me zanima kak izgleda gradilište odozgora....hmmm...." i tad se u meni stvori odluka - sutra ga zovem i pitam kad mogu opet doći da vidim pogled s najviše skele!

Previše sam se zadržao u ovom editoru - jurim pred telku i repku!

update - čestitke repki na 3:2

  • Analna Carica - nemam niš protiv visina, dok god stojim dolje na tlu... - 01.03.2006. ; 22:00

  • D.S.O. - odjurila sam i ja - u prvi kafić;) - 02.03.2006. ; 00:16

  • boSSa - ja sam otkrila da patim od te fobije kad sam se prvi put penjala na zvonik sv.Duje. ali sam se ipak popela pa je valjda riječ o fobijici:) - 02.03.2006. ; 00:35

  • Cheetah Blogess - nemam strah od visine ali malo mi je bilo frka kad sam stajala na rubu 12 katnice bez ograde....ono što ako hahaha
    Inače repku sam gledala jer sve pratimo stari i ja...nisam tipično žensko hahaha volim nogomet tako da stari kad je tekma stiže k meni a mama gleda neku seriju :-))))) - 02.03.2006. ; 01:55

  • zvoncica - mene jebu rubovi... - 02.03.2006. ; 08:03

  • zvoncica - i osjecaj da ce me izdati ravnoteza... - 02.03.2006. ; 08:03

  • kokolo - Ne bojim se visine , ali se bojim kad je netko samnom na visokom. Za to osobu. Nemam stvari pod kontrolom i to me smeta. Slomilo bi me da ta osoba padne. Puko bi ko kokica. I zato se penjem sam. - 02.03.2006. ; 08:20

  • anon - mene isto zna tu i tam uhvatit ta neka glupa neugoda al mi je zato ful gust kad ju prevladam i ona mi na neki nacin daje poticaj da idem sto vise, jedino sto me fakat ubije u pojam je kad na vrhu neceg malo viseg legnem na ledja i pogledam u nebo u tom trenu me fakat uhvati jebena panika al uz malo truda moze se i to savladat, barem se nadam.posto volis lotr mogao bi ti se svidjet moj post. - 02.03.2006. ; 17:09

  • ladyofblackness - ja obožavam visine. nekako mi diže adrenalin. ali zato ne volim pauke, kukce i sl. vičem kao da dinosaur stoji preda mnom:-) pozdrav - 02.03.2006. ; 20:39

  • mala plava m.p. - Učinio si najbolju moguću stvar, bez obzira na sve poslušao si samog sebe. To je jedini ispravan način. - 02.03.2006. ; 20:58

  • teuta - Ja moram priznati da se jako bojim visine.....i još nečega, pauka. Kažu da se to sve može prevladati i izliječiti...moguće je, vjerojatno. Možda bih uspjela izliječiti strah od visine...ali od pauka, nikako. Hvala ti za lijepi komentar...s kojim se dakako slažem ali baš u potpunosti. A ne bi vjerovao....koliko još ljudi zazire od takvih i sličnih stvari u seksu....koje im zapravo mogu samo koristiti na svim nivoima. No, ti izgledaš ne spadaš u tu skupinu. Blago tebi. Blago meni, ha ha. Pusica i laka ti noć, cakani. Cmokkkkk. - 02.03.2006. ; 23:16


  • - 18:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

    << Arhiva >>

    < ožujak, 2006 >
    P U S Č P S N
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30 31    


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Opis bloga
    O onome kaj mi padne na pamet - možda bude interesantno nekome , drugima garantiram čistu dosadu ;)

    Reci mi privatno



    Nekaj o meni

    - godine: 28
    - spol: m
    - single
    - možeš me naći: na gradilištu, doma, na kavi,....
    - slušam: Elvis...dugo ništa...Zeppelin, Straits, Queen....ima toga još
    - vozim: malog sa mfrknu, ostao samo službeni novitet
    - sviram: gitara
    - čitam: BRZO