Aragorn's place

utorak, 21.02.2006.

Godišnji!

Jupiiiii!!!!!! Napokon sam ga dočekao!
Čovječe već mi je posao išao na uha van - sanjao sam ga. Da stvar bude bolja i sad ga sanjam kad sam na godišnjem no eto...valjda će proći.
Rekao diši da mi fakat treba odmor. U zadnjih godinu dana bio sam 5 dana na godišnjem i to iz razno raznih razloga kao da i nisam bio. Uglavnom imam još 16 dana starog, a sad se prilijepio i novi godišnji. kad bi mogao u komadu otići bilo bi to lijepih dva mjeseca uživanja.
Naravno da mi se big boss smilovao - jasna mi je njegova logika. Sad mi je dao godišnji, bio prema meni jako dobar i fer, a kad produžim ugovor onda će me stisnut i iscijedit. Ne zamjeram mu, to je igra koju on mora igrati, koji i ja moram igrati, koju igramo svi - ni ja sam nisam ništa drugačiji prema svojim podređenima.
No godišnji....nisam jučer gledao službeni mob, pogledam danas i 31 poziv!!!! I onda kad sam se počeo javljat svima koji su me zvali prigovorila mi neka gospoda da zakaj se ja ne javljam, kak mogu biti tako neodgovoran i slično....Čovječe ja sam na godišnjem!!! s druge strane, rekao sam da ću nekaj obavit no ako ti nisi napravio ono kaj si trebao na vrijeme nemreš očekivati da ti ja budem na raspolaganju 0-24!!!
Ma neću se nervirat - na godišnjem sam imislim ga iskoristiti da se opustim i zabavim, posjetim ljude koje nisam stigao, napunim baterije i onda takav krenem u nove obračune

- 14:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O onome kaj mi padne na pamet - možda bude interesantno nekome , drugima garantiram čistu dosadu ;)

Reci mi privatno



Nekaj o meni

- godine: 28
- spol: m
- single
- možeš me naći: na gradilištu, doma, na kavi,....
- slušam: Elvis...dugo ništa...Zeppelin, Straits, Queen....ima toga još
- vozim: malog sa mfrknu, ostao samo službeni novitet
- sviram: gitara
- čitam: BRZO