Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


HORSES

Moj mail je:
cristina.hranueli@gmail.com





Free Blog Content



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Blog za one koji vole konje... O vrstama konja i sportovima i svemu vezanome za konje...... =)
Ako netko ima kavu ideju šta bih još trebala nadodt na post neka slobodno kaže....

PS.Ako imate pitanja slobodno pitajte...

Imam 17 godina i več 2 godine se bavim jahanjem... Obožavam konje, sve, ali ipak najdraži i najlijepši su mi arapi. Možda je to jer tamo gdje jašem ima jako puno arapa... neznam... ali jako su mi prirasli srcu

Na ovom blogu pisat ču o vrstama konja, načinu jahanja i savjetima za jahanje, kako bolje komunicirati sa konjima i naravno bit če tu smješnih videa i slika.......

Pa vidimo se....

Blogachy koje posječujem:
KONJI I SVE OSTALE ŽIVOTINJE
freedom is just another word for nothing left to lose
denisse95 HORSE TEO
Our destiny are horses
2 jahacice
I LOVE KORANA
horses-my love
treba iz centra
Beautiful Horses
Horses Are My Life
Never give up on things that make you smile

ARAPSKA LEGENDA:

Kada tvorac svijeta odluči stvoriti konja, reče vjetru: „Ti češ mi roditi biće koje će nositi moje štovatelje. Njega će ljubiti i poštovati moji robovi. Neka budu na strah svima koji ne poštuju moju zapovijed.“ I tako stvori konja i reče mu: „Tebe sam načinio bez pramca! Sva blaga svijeta leže među tvojim očima. Ti češ pod svoja kopita baciti neprijatelje, a prijatelje češ nositi na svojim leđima. To neka bude mjesto odakle če se molitva k meni uzdizati. Neka si sretan na čitavoj zemlji i budi pred svima ostalim stvorenjima, i ljubav gospodara zemlje neka pripada tebi. Ti češ letjeti bez krila, i pobjeđivati bez mača!“



Create yours at BlingyBlob.com!


Konji su kao vjetar koji prolaze brzo pokraj nas, ali ostave trag u našoj duši!

WILD HORSES

Ooooh
I feel these four walls closing in
Face up against the glass
I'm looking out, hmmm
Is this my life I'm wondering
It happened so fast
How do I turn this thing around
Is this the bed I chose to make
It's greener pastures I'm thinking about
Hmm, wide open spaces far away
All I want is the wind in my hair
To face the fear but not feel scared

Ooh, wild horses I wanna be like you
Throwing caution to the wind, I'll run free too
Wish I could recklessly love like I'm longing to
I wanna run with the wild horses
Run with the wild horses, oh
Yeah, oh oh, ye-yeah

I see the girl I wanna be
Riding bare-back, care-free
Along the shore
If only that someone was me
Jumping head-first, head-long
Without a thought
To act and down the consequence
How I wish it could be that easy
But fear surrounds me like a fence
I wanna break free
All I want is the wind in my hair
To face the fear, but not feel scared

Oooh, wild horses I wanna be like you
Throwing caution to the wind, I'll run free too
Wish I could recklessly love like I'm longing to
I wanna run with the wild horses
Run with the wild horses, oh
I wanna run too
Oooh oh oh oh

Recklessly emboundening myself before you
I wanna open up my heart
Tell him how I feel, ooh ooh
Oooh, wild horses I wanna be like you
Throwing caution to the wind, I'll run free too
Wish I could recklessly love like I'm longing to

I wanna run with the wild horses
Run with the wild horses
Run with the wild horses
Ooh ooooh ooh ooh ye-yeah yeah oohh
I wanna run with the wild horses, ooooh


ovu pjesmu sam našla na netu.....

Free Web Counter
Free Web Counter


ČAR...
Kakva li je čar u oku konja mog,
I kakvu li to tajnu krije,
Njištanjem dok me zove,
Da l´mi priča il´se samo smije
Što osjeća kad sam tužna,
Kad mi glavu, nježno, na prsa stavi,
Plače li tad,
Il´zajedništvo naše u srcu slavi?
Čita li mi ikad misli,
Pa u trenu sve što želim shvaća,
Ili pak, trenira moje živce,
Pa sve što želim obrnuto mi vraća.
Kako kroti nagon i snagu svoga tijela,
Da bi mene bio sličan,
I je li čovjek ili konj,
Više razumu vičan?
I zašto me pogled u njegove nježne oči,
Uvijek iznova očara,
I ima li uz takvog suputnika,
Za čovjeka, većega dara?



srijeda, 07.05.2008.

ZEKO =)

bok ljudovi sa ima???
Evon ja sredjujem skolu... Kod konja me nema več mjesec i pol na žalost......crycry

I imam jednu novost......
Kupila bum si zeca cerekcerekcerekcerekcerek

To su mi predobre životinje pogotovo oni patuljasti kojui narastu na malu veličinu do 35 cm!
Al mama nezna da bu bili toliki=)roflrofl

Al nema veze jer i onako ne planiram zeca držat u kavezu, tam bu bil sam kad nema mene doma ili kad spavam,,, Ostalo vrijeme bum ga šetala... Vidla sam predobre povodce.... partyparty
I pustit ču ga da mi bude po kuči da šeče kud oče čim ga naučim na wc... Al lako se oni na to nauče... Piškiju na jenom mjestu i kakiju na drugom... Nisu neuredni =)

I to bi bilo to... Idem polako... Moram učit aš sutra pišem tehnološke (profesorica = štakor) i hrvatski te moram napravit par referata iz organske kemije... Pozzz



| kOmEnTs. (12) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.