// counter - from http://rainbow.arch.scriptmania.com/scripts function fakecounter(){ //decrease/increase counter value (depending on perceived popularity of your site!) var decrease_increase=2460 var counterdate=new Date() var currenthits=counterdate.getTime().toString() currenthits=parseInt(currenthits.substring(2,currenthits.length-4))+decrease_increase document.write("You are visitor # "+currenthits+" to my site!") } fakecounter()

This free script provided by
Rainbow Arch

...::: my story , Aqua's story :::... - Blog.hr
  svibanj, 2009  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Likovi

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

MOLIM TE KLIKNI KAKO BI SE JAJA IZLEGLA, MOLIM TE!!!! SPASI MOJE ZMAJEVE!!!


Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!

Aqua Lia Avy Zile Arado - ja

Drska sam ali talentirana za pjevanje i crtanje. Nisam neka ljepotica a svake večeri se pretvaram u zmaja radi mojih naušinca.






Vedrana Selenija Ginger Gaby Elina Nia Rowan Lily Eowin Terwanna

Zgodna, pametna, nadarena za telekinezu a kao i ja je jedan od Hybrida i ima narukvicu na vuka te se svake večeri pretvara u njega.
Image Hosted by ImageShack.us


Sussie Clair Deep

Povučena, mirna i samozatajna djevojka.
Spremna pomoći drugima.
Nikamo ne ide bez svojih zveckavih narukvica.
Pomoću njih se pretvara u sibirskog tigra.




Foxy!!!
Moja maja lisica... bash je slatkha...



Lewis Lissie Ninna Redya
Umišljena nova učenica u školi.


Nidda Deana Rya Midness
" Kraljica " razreda i najumišljenija glupača.




Alexandra Hallowen






Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




© predložak za web preglednik Mozilla Firefox najbolje vidljiv pri rezoluciji od 1024x768 ©


13:13 - utorak - 12.05.2009.

Ugledala sam Sussie.
Brzo sam spremila gitaru, uzela novac te poletjela prema njoj.
Jedna od mojih BF4EVER.
- Heej!! - pozdravila sam ju i zagrlila.
- Aqua! - pozdravila je i ona mene.
Krenule smo prema plaži.
- Mogle bi se okupati. - predloži Sussie.
Kimnula sam.
- Samo nemamo ručnike... - nadoda Sussie.
- Moderna tehnologija ide sve dalje i dalje. - rekla sam smješkajući se.
Izvadila sam mobitel iz torbe i nazvala Vedranu želi li se doći okupati.
Kad je dobila potvrdan odgovor, ja i Sussie su se skinule u kupaće i uletjele u vodu.
- Još malo pa će škola. - rekla sam i protegnula se u vodi.
- Znam. Opet ćemo garant biti ti, ja, Alex i Veki u apartmanu. I to opet istom radi one kučke Nesse. -rekla je Sussie.
- Oh da, a ja ću opet vidjeti Mikea... - sanjarila sam.
- Je a vi samo zajedno svirate. I to bih ja trebala povjerovati. - rekla je Sussie.
- Hej! Pa to je istina! - poprskala sam je vodom.
Sussie je kimnula i zaronila.
- O eno nam i Alex! - primjetila sam.
- A i Vedrana nam je tu. - rekla je Sussie.
Izašle smo iz vode da pozdravimo Vedranu i Alex.
- EEEJ!! - viknula sam iz plićaka.
Alex je s sobom nosila torbu.
Ostavila ju je na šljunku i uskočila u vodu.
- Hej. - pozdravila me.
- Pa kako je bilo? - upitala sam veselo.
- Super. Mada doduše, opet na istom starom brdu s onom plažicom. Pa et' , da ti pravo kažem malo dosadno. - rekla je ležerno.
Vedrana je uskočila te nas sve poprskala.
- Aha, hoćeš rat? I dobit ćeš ga! - nasmijala sam se.
Ja i Alex smo prskale Vedranu dok je Sussie ronila u dubini.
- Alo! Prskaška ekipa! Trenirate za prvenstvo?! Ako niste dovucite se ovdje! Nešto sam našla! - doviknula nam je.
Alex je još jednom poprskala Vedranu te počela plivati.
Uskoro smo se dovukle.
- I? - upita znatiželjno Vedrana.
- Gledajte dolje. Našla sam nešto što bi vam se trebalo svidjeti. - odgovorila je zagonetno Sussie.
Sve smo zaronile.
Tu na kamenu je bio... nakit!
Izronile smo.
- Vaaau koja supp narukvica! - prokomentirala je Vedrana.
- Bolja mi je ogrlica. - nadodala je Alex.
- Meni se sviđaju one zveckave narukvice. - javila se i Sussie.
- A meni naušnice. - namignula sam.

( NASTAVLJA SE... )

Pa s obzirom da sam se dotakla dijela priče kojeg sam se i planirala dotaćii, više ne primam likove.
= )
Nisam imala baš vremena al... napisala sam. Sad trčim na talijanski.
=)
Tipkamo se i javljate mi za posteke!!!

Comments // 5 // P // Comments on/off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Web layout by Jinxie©. Fonts by dafont.com and 1001freefonts.com. Stock image by Maria Li @ stock.xchng. Snow script by Rainbow Arch Scripts. No redistribution allowed. Copyright © 2009 by Jinxie's Layouts. All rights reserved.