< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

vlasnik bloga...ja...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

o meni

ko još ne zna,ja sam marija
rođena sam 2.2.1992. u 22:05min
znači imam 15 god.
volim prirodu,životinje..vegetarijanka sam
pune 3 godine..ako se pitate zakaj
-odgovor je iz ljubavi prema životinjama
bavim se jahanjem i spavanjem
kaj josh..? imam dosta kućnih ljubimaca
slobodna sam...
slušam skoro sve:rammstein,laufer
(urban),bob marley..mi je ok
ponekad tool-a....onak sve pomalo
lepi su mi plavkasti dečki..koji imaju
smisla za humor,zajebanciju,vremena
za mene -nije mi bitno dali puši..glavno
da nije z menom iz zajebancije
jednostavno onak...da nam bu lepo
mislim znam jednog..ali znam da nemam šanse
kod njega..preživela bum...bang
valjda..
znam iti na chat ,nick mi je maraja007,
ovak ako izlazim,idem u in,grad,park..
i usput pozdravljam sve moje
frendice i frendove
to je odprilike to...

kaj volim..obožavam i kaj mi je ok

ok su mi pjesme(od domačih): vidi šta sam ti uradio od pesme mama
kad hodaš
godine prolaze
442 do beograda
kad sam imao 16
ti se ljubiš na tako dobar način
d-mol
crni labud -i joooš puunooo
a od stranih(ali sam pjesme): no woman no cry
mein herz brennt
reise,reise
hips don t lie
pump it
ma ima ih još 505 sam kaj mi se neda nabrajati..heh
nooo-kaj josh???
ok filmovi su mi:šesto čulo,krug,krvava romansa,jamaica,crvena ruža,kuća duhova,
7 godina u tibetu,matrix,terminator,...kaj ja znam?? ne zmislim se več..sorryite..
dok se zmislim bum nadopisala heh.....
nemam ok knjiga jer ih ne čitam..heh obožavam gledati i pratiti serije..
obožavam dok sam sama doma...dok idem van-dok se maknem od starci i njihovih
dosadnih lekcija i prigovora..volim josh pisati pjesme..ali ih ne mislim stavljati na blog jer
mislim da su jadne..i dosadne-pisala sam ih kad sam bila v totalnom bedu i tak....

...

ako ko nekaj loše misli
o meni ili ima nekaj protiv
mene,more mi sve
kaj ima za reči napisati na
blog kak komentar
ili ak me pozna ,reči mi to
v facu,ravno v oči!
drago mi je znati kaj ljudi
misle o meni i s koje
me strane gledaju,svejedno
dali to bilo pozitivno ili
negativno.tek tolko da znate
:) ovak nemam neprijatelje niti
negativce u blizini a niti ih ne
namjeravam steći.
volim se družiti,pričati,smijati
jer mi to ispunjava život a i dio
mene same.

četvrtak, 28.06.2007.

dragi moji...

ljudi,zjebana sam..neznam koji mi je..
tek su počeli praznici a ja kak da su se več dani počeli odbrojavati za srednju..ništ mi nejde..izlasci,komunikativnost..ljubav..neznam niti kaj da pišem..pošto idem u vinicu,veterinarsku školu pokraj varaždina..rijetko kad ću vas viđati..nastava mi počinje u sedam..znači svaki dan buđenje u 5..
a i još sve pune 4 godine je ujutro nastava..koji mi je kurac? dali sam izabrala pravu srednju?
dal ću se dobro uklopiti među nove ljude,nova lica...u novoj školi s novim okolnostima?
danas sam trebala iti na ranč timariti konje i pomoći mojim prijateljima da se pripreme za polaganje jahačke dozvole..na koju ja idem za koju godinu..ja se nadam..ali nism išla,,a zakaj? niti sama neznam..
dal mi je jača strana ići od kafića do kafića,paliti cigaretu za cigaretom? družiti se s prijateljima..
voditi "razgovore" s bivšim..kad se sjetim,koliko sam samo znala ludovati po prirodi..trčala sam od drva do drva...od jednog brega do drugog..lovila mačke,skupljala sve pse lutalice po gradu i istovremeno dizala živce mojoj staroj..imam doma 8 životinja..brinula sam se o njima više nego o sebi.bili su mi život..
a sad? sad se ne odvajam s telefona,misli su mi bogu iza nogu..znam se zapitati dal će mi pubertet uništiti život? govorim sebi da se skockam,da život nije zajebancija..ali ne..ja život smatram nekom velikom igrom,u kojoj se krše pravila,kojoj će ionako jednog dana doći kraj..
i sada znam..znam odgovor koji neznam,a to je kako me drugi nemogu razumjeti? sad,kad sam shvatila da niti ja sama sebe ne razemem mi je jasno..znala sam plakati bez razloga,smijati se ali i ujedno tugovati..osjećaji su se uvijek poigravali samnom...često su se znali mješati u meni i zajebavati me kad god su stigli..možda imam sve što mi je potrebno ali ...nisam toga svjesna..neznam cijeniti što mi je život podario.
rado se sjećam onih mojih ludovanja po klubovima..kolko sam znala se isplesati,osjetiti tu slobodu u meni..ili pak je ipak bila to sloboda na lošijoj strani,sloboda u alkoholu...cigaretama i opče uništavanju sebe..neće me biti neko vrijeme..provodim vrijeme na vikendici koju sam toliko voljela,sjećam se kao da je bilo sinoć..sada tu kuću na imanju nazivam zatvorom..osjećam se kao da sam iza čelije koja je zaključana nekim srebnkastim lokotom..dragi moji,cijenite što imate i uživajte dok možete
pozdravlja vas mala...

- 14:54 - Komentari (33) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.