myspace

myspace layouts

me against the world ... Peace?

četvrtak, 16.02.2006.

Ok , danas sam stvarno bila ljuta

kao što naslov kaže danas sam bila really pissed off!!! I jučer , i prekjučer , a za sve one koji su pročitali sad već izbrisan post ... bio je pisan u momentu eksplozije mojih osjećaja , ona osoba ipak nije loša, dapače , u jednu je ruku razumijem .
To je još gore od svega prije !!!!!!!
Sad mjesto da se nerviram , pisat ću o veseloj temi ... joj ljudi , riješila sam prvi zadatak iz fizike u srednjoj točno !!!!!!!!!!!!!!!!!
Ne mogu vjerovati ...
Led zeppelin svira " good times , bad times " i ja polako shvaćam da iako je ovo teško razdoblje u mom životu , zamijenit će ga dobro jer cijeli život je ciklus izmjene lošeg i dobrog , a na kraju će se svi moji problemi riješiti .
- 16:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>