myspace

myspace layouts

me against the world ... Peace?

petak, 20.01.2006.

Back in black ( o (ne) prihvaćanju i razlikama)

myspace

myspace layouts




Evo , mene opet , zavijene u crnu boji svojih misli ... Razmišljam o usponima i padovima. O različitostima.
Proteklog dana , javile su se uspomene , na staro društvo ... Nije bilo bogzna što , ali činjenica je da ljude koje poznaješ 8 godina , više nikada nećeš vidjeti zajedno na okupu osim u svojim mislima i sjećanjima.
Nisu me previše voljeli ; osjećaji su bili obostrani , pa ipak je bilo lijepih trenutaka... Nema smisla prošlost potezat za jezik ; ali često se spominju različitosti među ljudima ... Koja je granica do koje možeš biti različit , a prihvaćen? Odnosno , koje su to arbitrarne granice što ih društvo postavlja pojedincu?!
Ja sam bila neprihvaćena iz raznih razloga ... slušala sam muziku za koju oni nisu nikad čuli , šale su bile drukčije , moj izgled je bio drukčiji , moji interesi su bili drukčiji ... Zašto to nisu mogli prihvatiti?!
Varietas delectat*. Što se desilo s tim?
Zašto se većina boji onog što je drukčije?
Ne mogu odgovoriti na to , jer ja prihvaćam razlike , koje se ne kose s mojim moralnim načelima ,tj. prihvaćam sve ljude koji su dobri , iskreni , koji prihvaćaju razlike. To su osnove , i jedini uvjeti za moje prijateljstvo.
S moje perspektive , svijet bi bio dosadan kada se ljudi ne bi razlikovali ... zamislite svijet ukočenih , strogo tradicionalnih ljudi kojima je jedini cilj u životu održavanje dnevne rutine ... Pogledajte film Pleasentville i protumačite stvari između redaka...
Nekad sam težila uklapanju u to društvo jer je ona moja komunikativna , društvena strana bila usamljena ...
Tako sam malo pomalo gubila sebe ... Iznevjerila sam se jer sam došla do crte kad se odlučivalo hoću li biti klon neke prihvaćene stereotipne osobe, ili samo ja , buntovna čudakinja .
Danas ću rađe biti sama , ali ostati vjerna sebi.
Pa što ako slušam hard rock i heavy metal iz 70' i 80' ; i želim svirat bubnjeve i el. gitaru, pa što ako gledam Formulu , rukomet , i skijanje ; pa što ako volim crnu boju ; i što ako želim nešto više od obitelji i života ; što ako volim skok adrenalina ; pa što ako me interesira mistika , vještice ... i što onda ako osuđujem Crkvu ( kao instituciju koju su postavili ljudi) ...i volim raspravljati o politici ... i što ako mi konvencialnosti idu na jetra ... i želim imat crvenu kosu ?!
Ili me prihvatite , ili me boli đon za vas!!!
Jučer mi je stara govorila da mi ne da nositi crnu robu , jer se boji da ću postati depresivan darker i da ću si jednom prerezat žile...
Razočarala me!
Razlog zbog kojeg slušam rock i metal ... Ljudi su obrazovani , suočeni sa svijetom i lažima ... realni su , frustrirani kao i ja . Jer svijet nije ni crn ni bijel ... svijet je siv ...
Muzika me ispunjava ... U njoj pronalazim utjehu , shvaćam da nisam sama ... S jedne strane , razumjem svoju staru , jer kad frustracije postanu jake onda ima metalaca i rockera koji rješenje traže u drogi , i alkoholu ... ali ja nisam takva ... stara bi me ipak trebala znati bolje ... valjda zna da neću ić rezat žile...
Crnu boju volim ,jer je elegantna , profinjena , sexy , i paše na sve ... a ja sam ljena pa mi se ne da kombinirati . Ali daleko sam ja od darkera...
I tako dok moja društvena strana sanja općoj prihvaćenosti... ja sam zadovoljna jer sam pronašla osobe koje me cijene , i koje ja cijenim ... koje zadovoljavaju sve moje kriterije
( jako visoke kriterije).
Kroz ovaj moj dugi monolog , sve više pronalazim sebe u mišljenju : '' Ja se neću** mijenjati radi svijeta , ako me svijet bude trebao on će se promijeniti radi mene.'' Zvuči egocentrično , ali takva sam kakva sam ...

P.S. Puffa , ja sam u depri ... ti si u depri ... ajmo se nać' pa ''čarati'' ... Velika pusa ...
P.P.S. Leptiriću , pazi na puffu ...
P.P.P.S. Pozdrav loli & obitelji... svima velika pusa ...
P.P.P.P.S. Svi koji ne trpite velike prilagodbe ... preporuka : poslušajte The Unforgiven od Metallice ... Pusa


*Različitost veseli.
** ... ovo je posvećeno ministru prosvijete i školstva ... neka se ide baviti pametnijim poslom od rastavljanja i sastavljanja riječi ... samo 5 % Hrvata je pismeno ... sjetite se toga i poduzmite nešto korisno.
- 12:45 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>