approximate to me

petak, 25.08.2006.

Bože, pomozi mi da ne opalim glavom

Užas, petak je i ja sam još tu...
Šta da radim...
Da se živa pokopam...
...da,da to bi bilo najbolje.
Stvarno neznam o čemu bih vam pisala, osim da sama sebe sažaljevam... Pa dobro, daj te da krenem već jednom i stime:
U subotu sam bila s Vilmom u kineskom restoranu ˝Tian Tan˝, a vlasnici su roditelji moj frndice Jing Jing, tako da smo imali osobnou konobaricu... Hrana je bila fenomenealna, ali ne i ona koju sam ja narućula (osim juhe). Dogovor između mene i Vilme je bio takav da svaka izaber šta hoće, ali kad pojedemo do pola onda se mjenjamo... pa tako je i bilo... Prva je na red došla juha... mmmm... baš mi je bila ukusna, ali Vilmina mi se nikako nije dopala, niti njoj moja, pa samo na kraju ipak pojele svaka svoju juhu... Tako-tako mi je bio sojin sir sa staklenim rezancima (da, s kao stakolo) i kineskim gljivama, ali pećeni ananas sa piletinom od Vilme bio je fantastićan, njoj se nije svidio nikako taj sojin sir, tako da sam na kraju ja ipak sve pojela ostavivsi malo slobodno za desert... Lichi-kinesko voće, pa može proći, bilo je fino, ali pećeni sladoled, e pa to je fantastićno, tako da smo na kraju narućile još jedan i podjelile gai pojele, naravno...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge hmm... sve do sad nisam ni znala da lichi ima crvenu koru.
Da bila je to malo vedrija tema, a sad pogledajte ove dvije slike: Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge To su karte Sjedinjenih Američkih Država... Kad ću ja tamo? Pa moji danas u 12.00 imaj sastank radi maturalnoga putovanja u Prag, a ja sjedim doma plaćem i tugujem i neznam što da radim, jućer sam bila u malom shoppingu od kojeg su mi noge otpale, taj mali shopping trajao je cijeli dan i trenutno imam muscul fiber, tako da neznam kako izdržati u nedelju s mamom u velikom shoppingu. Jućer sam se još oprostila s Goranom i Vilmom (išli smo na Bundek), hvala Bogu da sam morala se oprostiti brzo jer je bio došao tanvaj, inaće je moglo biti i suza s moje strane...
Ahhh... dobro onda vidimo se i doviđenja, nadam se da ću sljedeći put pisati iz kave Amerike, ako nepostane imaginarna u mojoj glavi....
POZDRAV...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
evo, par slikica Lucie na moru

25.08.2006. u 11:20 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

:)



OVO SAMO PRIKAZUJE SRAMOTU POSJEĆIVANJA MOGA BLOGA
Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

dosta je bilo uredivanja blog za danas... zavrsim nekom drugom prilikom