ponedjeljak, 06.10.2014.

PERCEPCIJA

PERCEPCIJA
Upravo je jednostavna prirodna percepcija fizički doživljaj tijelom apsolutno logično misao razuma jasnim znanjem bez materijalne ovisnosti i mentalnog subjekta.
Život je rođenje i smrt, što nije posebno pravo nego bezuvjetnost.
Rođen si i ne cijeniš život, nego želiš uživanje tijelom, zato zbog rascjepa ličnosti imaš problem i strah kako povezati informacije od strujanja krvi u tijelu i poluraspad punjenja u njemu.
Stvarno imaš dvije sile, prirodnu tijelom i uljeza dušu mrtvim punjenjem. U njihovoj borbi je poremećaj karaktera ili stvarno usporenje sluzave krvi.
Čisto tijelo bez punjenja je misao razuma, no s punjenjem misli umom, zbog čega percepcija nije moguća, niti doživljaj, niti istina, niti stvarno, nego mentalno nasilje sam nad svojim tijelom, kada ni sam ne znaš tko pije a tko plaća cijenu neznanja.
Čovjek u društvu se cijeni po umu a ne po razumu, tako je veoma upitno čemu život služi?
Teoretski i zakonski ti služiš društvu a ne sebi.
Civilizacija će nestati samo zbog neznanja, a ne zbog prirode.
Recimo saberi sve kataloge svijeta i ponude mrtvih stvari u njima, pa to usporedi s resursima prirode i sam se uvjeri kakva te budućnost čeka.
Stvarno mrtva priroda ugrožava prostor, a moćnici koji to čine i dalje misle ići do kraja, jer nisu vidjeli završnicu smaka svijeta.
Većinu proračuna troše na smrtonosno oružje i njima je glupo da ne dođe do smaknuća klimatskim oružjem u ratu satelita, kada su im zvijezde predaleko.
A ti jadan čovjek kulturan karijerist, pametan, svjestan, normalan, no bez ikakve odgovornosti prema tijelu kojim se jedino možeš spoznati i samo ostvariti u životu.
Tebi je fora uživanje na slijepo u neznanju, jer tako želi tvoja duša.
Većina ljudi u svijetu se tako ponaša i naravno ne znaju zašto su crne rupe.
Materijalna ovisnost je primitivizam i strah do smrti, a to tvoja duša želi.
Po meni ti si već umro, samo životariš.
Ako mi ne vjeruješ pokaži krvnu sliku.
Puna su mi muda od kulturnih idiota, no to mi dobro dođe za percepciju mozga.
Da nije vas koji se pravite ludi, ne bih otkrio jednostavnost u destiliranoj vodi.
Tako ste sada vi pametni, a moja jednostavnost je svakako iznad ludila.
Razlikujemo se najviše što ti sve misliš iz knjiga, a meni je dovoljan trenutak percepcije i jasno znam što knjige lažu i što je stvarno.
Stvarno nisam ovisan od primitivnog znanja a ti zbog toga imaš diplomu, posao i još gradiš karijeru.
Ma nemoj, misliš da ćeš proći ne kažnjeno?
Misliš da onaj u koga sumnjaš ne vidi što radiš pod maskom?
Naravno samo se tješiš jer u mraku ne znaš gdje je izlaz.
Nemaš izbora deri se, viči, stvarno traži pomoć.
Nije sramno pitati ako nešto ne znaš, sramno je nositi masku za malo novaca jer si loš glumac.
Društvo te plaća samo onoliko koliko si njima čovjek od povjerenja, a ti se buniš protiv vlasti.
Znaš da doušnici sve bilježe.
Zato govori samo ako te netko nešto pita, tako ćeš malo sačuvati potreban vakuum za život organizma.
Ti gradiš karijeru temeljem ocjena i diplome, a odavno si zaboravio struku, niti radiš posao struke.
Pitanje je prosto, po čemu si čist, valjda zato što želiš uživati dušom čovjeka, koji pristaje na iluminaciju psihom bez razuma?
Bio sam u tvojoj koži, a ti nisi u mojoj.
Zato sam sve vratio prirodi, samo još da vratim ime u državnom registru prije razumne smrti, no kažu zakonski nemam pravo na to, pa gdje su ta ljudska prava.
Teško meni još će i smrt zabraniti?
A onda će umirati samo oni koji kulturno znaju lizat dupe.

- 03:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.