petak, 28.03.2008.

Svijet je lopta šarena već sto milijuna godina…

Ima dana kada poželim
Da sam ptica pa da odletim
Prema nebu, tamo je mirnije…
Ima dana kada poželim
Da sam dijete pa da zažmirim
I da sanjam…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Sjećam se…ti i ja…moj jedini…
Pamtim sve…ti i ja…plave ulice…
Mjesec svud oko nas…a ti ljubiš me…
Topao si…drhtiš…da li sjećaš se??

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Kad si mlad i kad misliš…osjećaš da će ti ljudi koje voliš živjeti zauvijek…nažalost u jednoj sekunda život se može promijeniti tako da izgubiš one voljene…nemoj čekati da se to dogodi..pokaži koliko ti je stalo do nekih ljudi još dok su uz tebe..nikad nije prerano reći volim te…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



13:30 | Komentari (148) | On/Off |

<< Arhiva >>

0