subota, 08.03.2008.

Živi tako kao da ćeš odmah sada morati da se rastaneš sa životom...kao da je vrijeme koje ti je ostavljeno neočekivani dar...

Bili mi(viši raz OŠ Domašinec) f srijedu…odnosno 05.03.2008. f Čk-u išli smo glet nekvu predstavu «Muž i žena»…ehh…dobro pustimo ve to…glavno kaj smo Karo,Jaya & ja išle f Paladin na capuchino…hehe…tam sam srela jadnoga dečka(Basku) kojega sam već dosta dugo ne vidla…pa smo se i naspominali…inače super dečko…pa sam ja nakon razgovora išla igrat pikado…karo i ja dobile volju pa…i nebi bila ja da sam ne ftrgla strelicu…inače…navek dok f Paladinu igram pikado…navek strelicu ftrgnem..heh…kaj buš z menom…nakkon toga pa je trebalo iti glet predstavu…mi mislile ve pak nekva glupost…inače bilo je jaako smiješno…a meni posebno jer su se stalno spominali piceki…chiken hehe…jan dečko…pa sam Iviku stalno durala i crkuvale smo od smeha…ehh kaj buš z nama…sve u svemu bilo je okk…e da..pošto je danas 8.3. odnosno dan žena...pa happy day womens smijeh...super mi se provedite danas...mislim naš dan je i još k tome subota...mmm...al ja sam nešt bubana...al nema toga kaj bi mene moglo zastaviti kaj bum f subotu doma...hehe...kai buš z menom...užiwayte mi...pozzek sema...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
naš capuchino...dead

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Karo si jemle strelice...naughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
žena..(muž je malo posle došel)...smijeh



09:14 | Komentari (111) | On/Off |

<< Arhiva >>

0