S unutarnje strane...

petak, 04.01.2008.

Drage i dragi...


Nova godina mi je otpočela baš kako valja - u plesnoj viziji... Kako mi (nam) je bilo, možete pročitati i vidjeti ovdje.

A onda sam, u nekoliko proteklih dana, prionuo na posao i isplanirao sve što ću (i sve što neću) raditi tijekom godine. To pak, možete vidjeti ovdje.

I kad sam već sav u linkovima, da vam kažem da je javni dio foruma Duhovni obzori ponovo otvoren nakon godinu dana stanke. Možda će neke od vas privući mogućnost izravnije komunikacije forumskog tipa. Ja ću tamo biti povremeno, a koliko točno, ovisi o zanimljivosti događanja!

Možda samo da kažem da me trenutno najviše privlači komunikacija s ljudima koji tek trebaju stvoriti svoj život, dakle mladima. Nekolicina njih je redovito ovdje, a znam da postavljaju pitanja na koja im odgovore ne daju ni kod kuće ni u školi ni zapravo nigdje oko njih. Za njih sam zamislio forum radnog naslova "-29". Možda iz toga nešto bude, za budućnost...

Čitamo se, a tko zna, možda i vidimo!

04.01.2008. u 12:18 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Stvarnost ima mnogo slojeva, a ono što um ne zna, oči ne vide.