aparatczykovi zapisi

04.12.2005., nedjelja

Bila jednom pobjeda

Vellika pobjeda rvackog športa danas. Kup je naš. Nije mala stvar, Davis cup igra cijeli teniski svijet i nemoguće je predvidjeti razvoj situacije. Da mi je netko rekao početkom godine da će Hrvatska osvojiti Davis cup odgovorio bi mu da sere. Ali je istina. No bullshit. Opet sam izgubio živce, jebote te Ljubičić i poraz od Hrbatya, iako je Hrba igrao meč iz snova koji ni Federera ne bi ostavio ravnodušnim. Moram priznati da nisam imao povjerenja u mladog Spliću (bojao sam se da ima cvrčka u glavi kao njegov prethodnik Ivanišević) ali me je potpuno razuvjerio i malo poznatom Slovaku nije dao priliku da postane narodni heroj.
Velika pobjeda u svakom slučaju, jedna od najvećih ikada za domaći sport. I dok Ivaniševićeva pobjeda u Wimbledonu pripada samo njemu i njegovoj familiji, ovo je prava pobjeda hrvatskog tenisa. Ima težinu. Svaka čast. Vjerovatno je noćas ludo u Bratislavi, pivo teče u potocima, a dobri su to ljudi ti Slovaci.
Dan tenisa (za mene osobno i plivanja) je gotov, jaooo, ne ide mi se sutra na posao.
- 22:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi