aparatczykovi zapisi

16.10.2005., nedjelja

Krila mi podkresaše, u lance me baciše

Katastrofa, zlo, pizda im materina. Stavili su mi firewall na poslu. Ne mogu na forum, ne mogu na blog, ne mogu na Smokvu tražiti uspaljenice. Iskrica je čudom pošteđena. Ti izmeti iz informatike, uzde nam staviše, uskraćuju nam ono malo gušta što imamo na poslu: slobodan net. Riba smrdi od glave, vjerovatno je to došlo od čelnika tijela, mislim da se povelo za time što je u ministarstvu pranja suđa napravljeno ekipi isto. Još se o tome pisalo u novinama, kao, službenici više ne mogu slobodno na net, bit će bolja učinkovitost. Kurac bolja učinkovitost, dokle god mi radili za tri i pol soma kuna nema veće učinkovitosti. Nije lova za koju bi se trudio, za koji kurac, kao da će te netko nagraditi za to kaj se strgaš od posla. Plaću bolju ne buš dobio, napredovat će mudonja koji u uvlači u šupak šefovima ili ima zaleđe kao Inzaghi. Jedino kaj ti se može dogoditi je da ako skuže da hoćeš raditi i pretrgnuti se, samo će ti nabijati još posla, još će ti ekipa uvaljivati svoj posao, a naravno da ti neće pripasti nikakve zasluge.
A kako ću sad na blog u radno vrijeme, ako me uhvati inspiracija koja se rijetko javlja? A svakojutarnje čitanje tuđih umotvorina? Kao da mi je to smanjivalo radni učinak, kao da će ga ova mjera poboljšati.
Ako se i pretrgnemo od rada političari si pripisuju zasluge za to. Istina je da nitko u politici ne želi jaku upravu, samostalnu i nezavisnu, jer bi to bila konkurencija političkoj vlasti, zato nas je bolje tretirati kao stoku. Fakat vjerujem da je uprava servis građana, i jedino me stranka može motivirati da se pretrgnem za nju.

Smrt birokratizmu i političarima,
Sloboda surferima i blogerima
- 00:53 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi