anuska

01.09.2004., srijeda


MONTI HAKER
A ovako je Montica našao Hrvača na Iskrici
- 16:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

MONTI VON EDELGEMUET
Moja mala maza. Minijaturni jazavčar
- 16:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Završni koncert
Stefanova klasa Romina, Tamara, ja, Barbara, Sven i Ivan
- 09:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ANA I VIOLINA
Moja mala violina i ja prije koncerta.


- 09:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

PAPATAČI U GROŽNJANU
Tamara hvata papatače.
- 09:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

OPATIJA
Izlet u Opatiju na Stefanov koncert.

Ono malo rozo iza sam ja izvodim važnu funkciju okretanja nota.

- 09:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

GROŽNJAN
U središtu Istre nalazi se prelijepi gradić na vrhu brda.
Svake godine vrvi umjetnicima i turistima jer «Hrvatska glazbena mladež» organizira ljetne seminare, workshopove i masterclasse za glazbu. Mnoga svjetski poznata imena dolaze u Grožnjan raditi s talentiranim studentima i uživati u nezaboravnoj atmosferi Grožnjana.

Već drugu godinu zaredom pohađam masterclass Stefana Milenkovicha (bivšeg čuda od djeteta) i dobro se zabavljamo čitave dane. Super je svirati čitave dane i biti u okruženju s glazbom u kamenim kućama i pored mnogo galerijica. Navečer su obično koncerti i zajednička druženja u restoranu ili jednom jedinom kafiću (tak da su uvijek svi na okupu).

Jedino neugodno iznaneđenje su papadači ili papatači mali komarci veličine vinskih mušica koji neumorno grizu i ima ih stotine, skakavci (al zato imamo Tamaru da se u miru tuširamo), škorpioni (njih nema puno) i leteći žohari (tu nema pomoći samo možeš vrištati i skrivati se pod plahtom).

Smještaj je u starim kamenim kućama koje su uređene za studente po 4 5 kreveta. Svirati je dozvoljeno skoro čitav dan, ali obavezne su stanke za kavice, sokiće i velika filozofiranja na terasama.

- 08:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #