anuska

17.08.2004., utorak


TRIBUTE TO ISKRICA
Nakon skoro 8 mjeseci što mi smile ne silazi s lica mislim da je vrijeme da napisem hvala www.iskrici.com gdje sam upoznala svog dragog.

Jucer navecer vozim se doma nakon sto smo zajedno bili u gradu i mislim si kako sam sretna jer sam na netu upoznala tako dragog i finog decka. Sve nam je ljepse skupa pa smo sve vise opusteni jedan uz drugog. Za mog dragog hrvača to znaci da moze piti, pusiti, podrigivati se, prditi, zabijati mi sladoled na nos, tući se sa mnom i zvati wc školjku Ana. Pa koja cura to ne bi zeljela.

Veseli se danima kad nismo skupa: "Juhu sutra sam slobodan", ne drzi svoju rijec "Cuj sorry bejb", zove me bucka, pumpkin, debela (proste izraze necu niti spomenuti). Zbilja tako sam sretna jer sam ga nasla.

I naravno bilo kakva utakmica i fešta je bitnija od cure, bitnija od svega na svijetu. Ma naravno curka doma leži nakon operacije umnjaka i umire od dosade i bolova on je tri dana ne dođe posjetiti jer kužiš ima "obaveze" s dečkima.
Ozbiljno ne postoji tako krasno mjesto na svijetu kao iskrica gdje upoznajes tako divne ljude.

Mulac znam da citas i znaš da sam ljuta na tebe, ali ne pada mi napamet dijeliti tebe i mene s drugima. Našli smo se na mjestu gdje su bile šanse 1:mil. da si pašemo, ušao si mi u život kad nisam htjela nikoga i tako brzo natjerao me da se zaljubim u tebe preko ušiju. Volim te.

[B]LJUBI TI SI JEDAN MULAC KOJI IMA NAJBOLJU CURU NA SVIJETU. [/B


- 08:09 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>