ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

...

sta se cita...

...Leica...wink
..KekiČ...wink
...Viky...wink
..Nor@..wink
..Anushka..wink
sister od anushke...wink
..Markec..wink
...Pepe...wink
Klara..kravyca...wink
...ester...wink
..Brnca...wink
...pepa..wink
..Dodica..wink

....slatko...
Click here to get avatars like this!


..nice..
Myspace Layouts
Myspace Layouts


..o meni..

evo ukratko..
*ja sam jedno..prije svega
opiceno djete...
hehe..al sretno..jeee..
ma dobro..ugl...
*imam 13 god..
*naj boja:plava,narancasta,
crna,crvena,zuta..ma puno ih je
*slusam:uglavnom rock,kad sam
vani house il techno,hip-hop..
*volim:frendove,more,Rijeku
decke,slat i primat sms,
zivotinje,gnjavit sve oko sebe,
lijepo vrijeme,ljeto,ic na utakmice..itd
*ne volim:skolu,umisljene,neiskrene,
dvolicne ljude koji misle
da se svijet vrti oko njih..
bube,igle...
*frendovi:Pepa,lea,keka,marina,klara
alma,mocho,doda,ester,jugica,jelena
nora,viky,baba,nelly,ana,rapi,mario
renza,jan,andrej,toncica,markec i jos
puno njih al trenutno ih se nemogu
sjetit...
=)

petak, 30.03.2007.

..zasto jednostavno kad moze komplicirano..

..e..imam par novosti..a prva i najvaznija je da sam se konacno pomirila s petrom (tj. ona se meni ispricala i te spike) i sad je opet sve super..nadam se da cemo postat jos bolje nego sta smo bile prije jer je cura fuuuul super,iskrena..ugl. sve pozitivno za nju...e..druga novost je da je danas bio roditeljski..ja se jadna prestrasila ono..i bas kad sam pomislila da mi mama nije dosla vidim ja svoj auto pred skolom..a ja pocela sizit...shit..al dobro..dosla ja basom doma..a mama meni..sve super..ja ful ostala..a valjda ima boga..treca novost je da se u ponedjeljak idem cjepit..jer ako se ne cjepim ovaj put poslat ce mi neki papir iz policije..mislim..stvarno su jadni..a ja se jadna bojim ko nista..al dobro..proc ce i to..nadam se..ugl..danas nije bilo keke u skoli..pa mi nije imo ko jest ruku..hehe..a luda je..ae idem ja sad... big pozz svim mojim frendovima a posebno: Petri,keki,lei,mocho,mom razredu,markecu i ostalim akavcima,klari,marini i dodi..luw ya..



| komentari (33) | print | # |