ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

...

sta se cita...

...Leica...wink
..KekiČ...wink
...Viky...wink
..Nor@..wink
..Anushka..wink
sister od anushke...wink
..Markec..wink
...Pepe...wink
Klara..kravyca...wink
...ester...wink
..Brnca...wink
...pepa..wink
..Dodica..wink

....slatko...
Click here to get avatars like this!


..nice..
Myspace Layouts
Myspace Layouts


..o meni..

evo ukratko..
*ja sam jedno..prije svega
opiceno djete...
hehe..al sretno..jeee..
ma dobro..ugl...
*imam 13 god..
*naj boja:plava,narancasta,
crna,crvena,zuta..ma puno ih je
*slusam:uglavnom rock,kad sam
vani house il techno,hip-hop..
*volim:frendove,more,Rijeku
decke,slat i primat sms,
zivotinje,gnjavit sve oko sebe,
lijepo vrijeme,ljeto,ic na utakmice..itd
*ne volim:skolu,umisljene,neiskrene,
dvolicne ljude koji misle
da se svijet vrti oko njih..
bube,igle...
*frendovi:Pepa,lea,keka,marina,klara
alma,mocho,doda,ester,jugica,jelena
nora,viky,baba,nelly,ana,rapi,mario
renza,jan,andrej,toncica,markec i jos
puno njih al trenutno ih se nemogu
sjetit...
=)

srijeda, 28.03.2007.

..Pesimisti su samo dobro obavjesteni optimisti..

e da..dobar naslov..ima tu istinethumbup..nego da pocnem..danas ja ujutro oko 9 isla kod andreja po sk8 i do negdje 10 sam se vozila..(i cudo,nisam se nijednom rasulasmijeh..=)..ugl..osla ja onda ucitnamcor..al ono..danas mi na hrv-u nastavnica vidjela ruku (koja je bila malo posarana) pa me optuzila da imam salabahternut i da mi ona komada..uzaspuknucu..a u petak roditeljski..al dobro..pametna ja..ispravit cu..heh..poslje toga bilo 2 sata matematike..i inace ovo nebi pisala al ful volim jednadbenaughty..ugl. meni ova iz biologije dala da svaki sat odgovaram jednu lekciju..ee..mislim stvarno..al dobro...sta cu..i na kraju mi isli na bas..(i naravno opet mi keka jela rukudead)..i evo..sad ja napokon dosla kuci..sutra cu stavit neke slikice il koji video..a mozda i promjenim pozadinu jer je ova ful pglbang...big pozz:keki,lei-i jos nekim petasicama,mocho,almi,markecu,mom razredu,klari,marini itd..kizzzz...(e i komentirajte..moram prec stotku..)mahmah



| komentari (155) | print | # |