antun kauzljar

četvrtak, 22.02.2007.

Blogiranje pod upitnikom

Dvije godine bavio sam se pisanjem moje web stranice i pisanjem na mojim blogovima te komentiranjem na blogovima drugih blogera. Iskreno, to me je održalo na životu. Držao sam se liječničkih savjeta, redovno uzimao lijekove, odlazio na pretrage i kod specijalista itd. U međuvremenu, završio sam još jedanput u bolnici osamnaest dana zbog slabokrvnosti i vrlo visoke sedimentacije. Za petnaest dana smršavio sam deset kilograma. Unuk se bojao približiti mi se. Uzrok tomu liječnici nisu utvrdili ni do danas. Ali ja sam se oporavio i sada je moje zdravstveno stanje „podnošljivo“.
Od ove godine i moja supruga je u penziji. Nažalost, naše dvije penzije ne pokrivaju sve naše dosadašnje uobičajene kućne rashode, pa mnoge od tih rashoda moramo reducirati ili ukinuti. Među tim rashodima jest i trošak telefona. Zbog toga se moram (iako to ne želim) maknuti s interneta i blogova odnosno smanjiti svoje pojavljivanje . Ovo je donekle i oproštaj sa svima vama koji ste me čitali i komentirali. Hvala vam svima! Puno ste mi pomogli.
Pozdravljam vas i želim vam puno zdravlja i zadovoljstva u vašem budućem životu.

- 20:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #