MADE BY: ENA ... ŠARENA

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

My icq-266681128

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MSN-nojevojaje@hotmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Myspace.com/benkica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo sam ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Moja srednja škola

Freestylekings-ovo
morate vidjeti-OBAVEZNO!!!
yes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....oooO...............
.....(....)...Oooo....
......)../.....(....)...
.....(_/.......)../....
...............(_/......
................
................
.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


U got to see this!yes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Style for all

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

1000 POUR 100

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Slide

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
One more emo...so cute!!=))


četvrtak, 23.10.2008.

Jebeno vrijeme,jebeni ljudi...

Ubili ovoga,ubili onoga.
Premlatili jednoga pa drugoga pa trećega.
Kriminal,terorizam!!
Bol,suze,nevjerica,laži,urota i bla,bla,bla.Lijepa slika današnjeg svijeta.Znala sam da će i do nas doći.
A sada,kad je to sve tu,bojim se.Normalna ljudska reakcija,točnije,moja normalna reakcija.Još malo,Zagreb će biti moj drugi dom.Tamo je brdo mojih prijatelja.
Tim ulicama ću se kretati,vjerojatno očekujući ponekad neki zalutali metak ili neku eksplozijicu.
Da,bit će lijepo hodati sam ulicom,ubrzavajući korake na svaki šum.Ali ne planiram izlaziti van iz stana po noći.Znam da ću svoje kave i potrebe za druženjem obavljati danju.
Zvuči paničarski i uplašeno,ali,hejte,neću vam lagati.Bojim se,jebeno!!!
Ne obožavam svoje malo seoce,ali će moja ljubav narasti do golemih razmjera kad odem.

Svi sve znaju,sve svakoga zanima,svi sve vide.Dobro.Ali,malo je,a jedina opasnost su ludi vozači koji pokoji put ulete u zavoj kao da voze formulu.

Da,"skidaju" se neke face u Hrvata.Bila bih smirenija da se takve stvari obavljaju dalje od nas,običnih smrtnika.Ne na ulicama.
Zvučim malo brutalno,znam.Nitko ne zavređuje smrt.Ah...kaj si mogu??

Jedino mi je jako žao Luke Ritza.To mi se nekako urezalo u pamćenje.Završavala sam srednju i nekako se povezala s njim.Glupo zvuči,nisam ga vidjela,poznavala...
Jednostavno,žalosno je.

Iako često poželim da me nema,nebih htjela umrijeti na ulici.Ne tako...ne zbog nečijih uvrnutih razloga.

- 23:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>