ALL STARS

ponedjeljak, 13.03.2006.

ROĐENDAN

Vidite 20.3.2006. će se navršiti punih 15 godina od mog rođenja.
Otkad su me doktori izvukli iz my
MADER svijet se promijenio potpuno,
RAT SRBIJA-HRVATSKA,TERORISTI,
SAMOUBOJSTVA,TSUNAMI,KATRINA, a zakaj sve to?!??!?!?!
naravno zbog mene, još ne znam gde ga bum
slavil ali uglavnom bit će te na vrijeme
obaviješteni i sve one PUPILSE koje ja poznajem naravno
bum častil.
No dosta o rođendanu (za to ionako svi znaju)-moš" mislit,
u subotu imamo turnir u ŠPORTSKOJ DVORANI rukomet,
još ne znam s kim igramo ali bum vam rekel...............................................................

ajde pozdrav Jurici(nekaj se neće ostaviti koment
na tvoj blog, probal sam već 87 puta,evo sad ću 88.),
Šarliji,Hlebinhu,Filipiću,Dukiću,Poloju,Špiroju,
Luzeku,Enchi,Anjushki,Romanchiki,Mašrumici,Tammy.
Pari,Šošti, Garrykc, Slipiju , cijelom mom razredu,
joj skoro sam zaboravil Jessie(šalim se di bi se ona mogla zaboravit)

Image Hosted by ImageShack.us
Još sam sretan jer je Hajduk upal u Ligu za prvaka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HAJDUK NO.1

- 19:36 - Pričaj Gluposti (19) - Isprintaj Gluposti - #