Raspored Antonijinih nastupa

31.08. Antonija Šola & band, Našice, pozornica ispred Dvorca Pejačević, sa početkom u 21 sat

03.09. humanitarni koncert za Roberta Zgurića, Velika Gorica stadion Radnik, od 20 sati

05.09. Glazbeni festival ''Zlatne žice Slavonije'', Požega

18.10. Nova Gradiška, Hotel Kralj Tomislav, Izbor za miss Slavonije i Baranje


 Tose Proeski on 6Lyrics.com



Najbolja Tosina pjesma?
Igra bez granica
Jedina
Pratim te
volim osmijeh tvoj (feat. Antonija Sola)
jos i danas zamirise tresnja
mjesecina
nesanica
vezi me za sebe
ako me pogledas u oci
jos jedan stepenik
soba za tugu
ledena
pogledaj u mene
ima li dan za nas
lagala nas mala (feat.Tony Cetinski)
neka druga....
life
the hardest thing (meni naj)
  
pollcode.com free polls


SLIKE:





Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (14)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (19)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Natalija


MusicPlaylist



Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

O ANTONIJI ŠOLI
myspace backgrounds images

myspace backgrounds



HOBIJI:pisanje pjesama i pjevanje,surfanje po internetu,rolanje...
NAJVEĆA NEISPUNJENA ŽELJA:postati balerina
VOLI:jesti
NE VOLI:cigarete i zadimljene prostore
Nadimci: Tinky
Visina: 173 cm, težina: 56 kg
Boja kose, očiju: plava, zeleno plava,
Datum rođenja: 5. lipnja, 1979.
Mjesto rođenja: Zagreb
Ljubavni status: u sretnoj vezi
Grad snova: Verona
Najdraži glazbenik, glazbenica: Gloria Estefan, Marc Anthony
Najdraži glumac, glumica: Juija Roberts, Al Pacino
Najdraži film: Ivana Orleanska
Najradije jede/pije: voće, sok od mrkve
Najradije sluša: Tošu Proeskog
Vozi: Renault Clio


PIŠITE JOJ NA:
ovu adresu:DALLAS RECORDS, Vrtlarska bb, 10 000 Zagreb za Antoniju Šola


O TOŠI PROESKOM:


myspace layouts

myspace layouts



Ime i prezime: Todor Proeski
Datum i mjesto rođenja: 25. 1. 1981, Prilep
Horoskopski znak: Vodolija
Visina i težina: 183 cm i 82 kg
Braća ili sestre: Sestra Dora
Mane: Ponekad sam previše ljubomoran
Vrline: Ne bih ja htjeo da pričam o tome, bolje da pričaju oni koji me poznaju!
Hobi: Muzika, sport, astronomija
Najbolji prijatelj: Goko, Goko 2, Nikola, Kopsta, Dejan
Mjesto za izlaske (u Beogradu): U Beograd dolazim rijetko a svaki put idem na drugo mjesto.
Omiljena robna marka: "Diesel"
Automobil: Trenutno nemam auto, ali bih želeo "Tuareg".
Film: "Gladijator"
Glumac/glumica: Rasel Krou, Angelina Joli, Liv Tajler
Pjesma: "I won't to spend my life loving you"
Pevač/pevačica: David Kovervil, Vitni Hjuston
Omiljeni parfem: "Aqua di gio"
Doba dana: Veče


KOLIKO JE JOŠ DO TOŠINOG ROĐENDANA:

fancygens.com


Linkovi

Free Website Counter
Free Website Counter


damn thing...love
kikic
Antonijina službena stranica fan klub Antonije Šole
blog o Antoniji Šoli i Toši
blog moje frendice iz razreda!!posjetite ga!
goodforyou
Anita
avatari!!
debora
marina
blog o ivanu rakitiću
blog o toši-ely
yourdreamismylife
skoro normalne!!
najbolji avatari!! tamo je napravljen i moj!!!
ja sam legenda
trisha99
blog od moje sestrične-cool!
blog o cool pjevačima!

petak, 25.07.2008.

Iz doma Antonije Šole ukradeni računalo i "osobni predmeti"

Materijalna šteta procijenjena je na čak nekoliko desetaka tisuća kuna

ZAGREB - Prijenosno računalo i osobne stvari manekena Luke Kristijana Čičin-Šaina (34) i njegove djevojke Antonije Šole ukrao je nepoznati lopov tijekom noći na srijedu iz Lukina stana na Šestinskom vijencu. Luka je provalu prijavio u srijedu oko 3.30 ujutro, a policajci su utvrdili da je kradljivac iz stana iznio laptop, mobitel, nešto nakita te njegove osobne dokumente.
Što su tražili?
Kako neslužbeno doznajemo, provalnik se, vjerojatno planski, domogao i nekih osobnih predmeta u vlasništvu glumice i pjevačice Antonije Šole. U policiji danas nisu mogli potvrditi takve informacije.

Materijalna šteta procijenjena je na nekoliko desetaka tisuća kuna, a kriminalistički su policajci izuzeli materijalne tragove s mjesta provale i započeli potragu za lopovom.

- U pravilu nije velika šteta, mogla je biti i veća.
Napravio premetačinu
Lopov, koji je tu večer provalio u, kako sam čuo, još tri kuće u susjedstvu, ušao je u stan i napravio premetačinu. Možda bi odnio i više toga, ali sam ja najvjerojatnije došao u pravo vrijeme - kratko je komentirao Luka Čičin-Šain, ne želeći reći što je konkretno otuđeno iz stana.

IZVOR:Jutarnji list

Jadna Antonija!!!!Stvarno mi je žao nje i Luke! Mislim,tko može učiniti nešto takvoburninmad!Užas!crycry

BROD LJEPOTE

Brod ljepote u Starigradu odgođen
Zabavni program "KARLOVAČKO BROD LJEPOTE - Ljepota dolazi iznutra", koji se trebao održai jučer 22.07. odgođen je zbog loših vremenskih uvjeta za današnji dan srijeda, 23. srpnja 2008. godine s početkom u 22:00 sata na starom trajektnom pristaništu - Lučica. Zabavni program će biti s muzikom u živo s popularnim hrvatskim, glazbenim izvođačima i estradnim zvijezdama: Polaznici Pervanove "Večernje škole", Antonija Šola, Leo, Dražen Žerić Žera (Crvena jabuka) Boris Kosmač i Brodu neće nedostajati ni manekenki, budući da će ga krasiti i neke od najpoznatijih hrvatskih ljepotica poput Aleksandre Grdić, Dvine Meler, Ive Dragović, Sarah Josipović, Tihane Radmanić, Kristine Bucić i mnogih drugih.

Evo slike sa Antonijinog nastupa u Makarskoj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
(klik za veću sliku)
Hvala na komichima!! mah and kiss

Radim dizzeve na ovoj stranici : klikni ovdje!
P.S. Ako imate novosti,slike(bilo što) o Antoniji ili Toši šaljite na ovaj mail : antonijaitosefan@net.hr




| Antonija Šola i Toše (469) | 4-ever | # |

nedjelja, 20.07.2008.

Antonija Šola (slike sa Sunčanih skala i intervju) i Toše Proeski (slike i pjesma)!

ANTONIJA ŠOLA
Slike sa Sunčanih skala 2008!!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



INTERVJU

Kako uspijevaš uskladiti brojne obaveze, imaš li slobodnog vremena i kako ga provodiš?
- Nemam baš puno slobodnog vremena, a kada ga i imam, najradije ga provodim u prirodi, u društvu dragih mi ljudi...

Kada si napisala prvu pjesmu, sjećaš li se njenog naslova i je li nekome bila upućena?
- Ne sjećam se, pišem od malena, imam jako puno pjesama....
Je li i gluma tvoja davna ljubav ili...
- To je splet kasnijih okolnosti, ali i izazov koji sam savladala!

(Većinom) djevojčice često u školskim klupama pišu pjesmice. Imaš li možda neki savjet za njih?
- Samo je bitno unijeti se svim srcem u to...

Jesi li već u školi sudjelovala na priredbama, pjevala, glumila...
- Da, u dramskoj grupi i u zboru.

Sjećaš li se prvog javnog nastupa, gdje je i kada to bilo i kako je prošlo?
- Bilo je to u prvom razredu osnovne škole, u lokalnoj kino dvorani. I danas to pamtim, bilo je nezaboravno.

Tko su ti glazbeni uzori?
- Svi moji kolege.
Kakvu glazbu slušaš u slobodno vrijeme?
- Laganu, opuštajuću..

Kakvu glazbu ne voliš slušati?
- Tehno, dance....

Životni uzor?
- Ima ih nekoliko... No, to nek' ostane moja tajna.

Od dosadašnjih uspjeha izdvojila bi...
- Teško mi je nešto izdvojiti, sva moja iskustva se prožimlju i čine me osobom koja jesam...

Što bi u glazbenom smislu voljela još ostvariti...
- Voljla bih održati veliki solo Koncert.

A glumačke želje? Nakon završetka snimanja 'Zabranjene ljubavi', priželjkuješ li nove projekte?
- Za sada ne ....

Sapunice? Bilo pa prošlo ili bi opet?
- Nikad se ne zna.

Tina Fijan, lik kojeg glumiš u 'Zabranjenoj ljubavi', opčinjena je izgledom i slavom, no za većinu samo arogantna zvjezdica - koja duboko u sebi krije djevojčicu željnu ljubavi. Koliko Antonija Šola i Tina Fijan imaju sličnosti, a koliko se razlikuju?
- Nemaju baš nikakvih sličnosti... To su dvije velike suprotnosti.

Koristiš li svoje glumačke sposobnosti u neke druge svrhe? Primjerice, uhvaćna si bez karte, kasniš na sastanak, zaustavila te policija... Pomaže li gluma u 'muljanju'?
- Ne ... privatno sam uvijek iskrena, nekad čak i na svoju štetu

Bi li voljela odigrati ulogu u nekom mjuziklu?
- Da, svakako!
Tko ti je, od glazbenika s kojima si dosad surađivala, ostao u posebnom sjećanju?
- Ima ih puno, no izdvojila bih Silvija Pasarića jer smo se intenzivno družili kod snimanja mog albuma.

S kojim glazbenicima bi voljela ostvariti suradnju?
- Ah, lista je stvarno duga. Ima ih jako puno...

Antonija za 15, godina...
- Radije se držim sadašnjosti, a što vrijeme donese prihvatit ću.

Koji ti je najdraža (tvoja) pjesma?
- Nebu pod oblak.

Jesi li praznovjerna?
- Nisam ni malo praznovjerna

Imaš li još uvijek tremu prije nastupa?
- Mala trema je dobra jer znači da osjećam odgovornost i cijenim svoju publiku...

Prednosti i mane posla kojim se baviš...
- Volim svoj posao pa ga prihvaćam sa svim manama i prednostima.

Voliš li putovati?
- Obožavam! Posebno volim putovati mimo gaža i poslovnih obaveza?

Koje bi destinacije izdvojila kao tebi najdraže...
- Nisam do sada puno putovala, ali planiram to ispraviti. Velika mi je želja posjetiti Jerusalem.

Kako kratiš vrijeme na putovanjima?
- Slušam glazbu!

Opiši kako bi izgledalo tebi idealno putovanje...
- Sa svojim dragim bilo gdje bilo bi lijepo..

Što najviše privlači tvoju pažnju u gradovima, zemljama koje posjetiš?
- Kamo god dođem, svakako razgledam povijesne znamenitosti.

Što ne zaboravljaš ponijeti na putovanje?
- Nosim skoro sve što mogu spakirati!

Ljetovanje ili zimovanje?
- Oboje jednako puno volim.

Jesi li stopirala ikada u životu?
- Nikada...
Jesi li boravila ikada u hostelu?
- Jesam, u Skopju... i u... Boravila sam i u jako finim hostelima i onim manje finim... No, ja se brzo prilagodim.

Gdje bi voljela živjeti jednog dana?
- Negdje uz more.

Jednim potezom čarobnim štapićem učinila bi...
- Da svi ljudi budu dobri i pravedni.

Da na jedan dan možeš biti netko drugi bila bi...
- Leptir.

Koju poznatu osobu bi voljela upoznati i što bi ju pritom pitala?
- Imam puno pitanja , jedno mi ne bi bilo dovoljno...

Što te kod ljudi odbija / privlači?
- Odbija me samoživost, a privlači osmijeh iskren i suosjećajnost.

Tvoja osobina koju bi voljela promijeniti...
- Previše sve primam srcu, ali to čak ne bih niti htijela mijenjati

Glazba koja te opušta...
- Lagane stvari iz osamdesetih, afrička glazba, Latino glazba...

Film koji te rasplače...
- Bilo koji romantični.

Najdraža knjiga...
- Posljednje tri knjige od Janeza Drnovšeka, i Svjetiljka od Ivana Goluba.

Ovisna si o...
- Glazbi.

Čime se sve baviš u slobodno vrijeme?
- Sportom.
Pamtiš li nek savjet oca, majke ili narodnu izreku koje se i danas držiš?
- Budi ono što jesi.

Na što voliš trošiti novac?
- Na ono što mi je potrebno.

Hi.euro26 iskaznica za mlade?
- Prava stvar, jer mladi su žedni znanja i iskustava koje savako najbolje mogu dobiti upoznavaljem ljudi i zemalja.


TOŠE PROESKI


Evo slika od anđela Toše:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



A SADA PJESMA:
Da me je netko kamenomu u grudi pogodio,
manje bi boljelo ...
Manje nego tvoja smrt..
jer zauvijek cu ja da pratim te
životi naši su samo obična
igra bez granica
nema te više,i srce je već izmoreno od bola.
oči su pune suza,
a ruke drhte kada ugledaju tvoje slike...
još se sjećam njegovih koncerata,
njegovih očiju punih sreće
što više nikad zasjat neće...
sjećam se mojih suza,
dok sam slušala čija si
a duša mi je sada ledena...
kako da nastavimo dalje,
mi koji smo te voljeli,
kako da nastavimo
bez tvog anđeoskog glasa,
tvojih predivnih očiju...
krajnje vrijeme je da svi shvatimo
da srce nije kamen..
svi volimo i gubimo najdraže stvari..
nismo mogli a da ga ne volimo,
tako sada nikada nećemo moći da ga zaboravimo...
našu legendu balkana,
anđeoskog glasa Tošu Proeskog!!!!!!



MENI JE PJESMA PRELIJEPA!!
HVALA SVIMA NA KOMICHIMA (SAMO TAKO NASTAVITE)
ZNAM DA JE DUGAČAK POST!!!HEHE
POZZ OD MENE!!!



| Antonija Šola i Toše (510) | 4-ever | # |

utorak, 15.07.2008.

SUNČANE SKALE-ANTONIJA ŠOLA-STRADAM-VIDEO!!!!

Bok svima!!! Evo našla ja video od Antonije Šole kada je bila na Sunčanim skalama sa pjesmom "Stradam".
Meni je Antonija bila najbolja,ali bila je na 18. mjestu! Pa bolje da vi pogledate sami i prosudite (naravno dojmove javite u komichima).

P.S.(zaustavite pjesmu nebu pod oblak prije gledanja nastupa!-Pjesma je u box-u)
Pa evo video:Antonija Šola-Stradam (Sunčane skale 2008)




Jeste vidjeli kako je Antonija bacila cipele!LOL!
Ima ekstenzije (mislim da najduže do sada!!)
Imala je prelijepu haljinu.
Ja sam nastup gledala uživo na TV-u!!Pričali su sa njom prije nego što je nastup počeo.Bila je tako sigurna!
Pričali su sa njom i u backstage-u. Rekla joj je voditeljica da ako u žiriu prevladavaju muškarci da se onda netreba brinuti za bodove! -To je ono čega se sjecam!Ma,Antonija je bila najbolja!!!!

Nadam se da vam se sviđa post!!

Ima promjena u box-evima!!! Na kraju svih su slike! pogledajte!Ja sam ih napravila!



| Antonija Šola i Toše (355) | 4-ever | # |

petak, 11.07.2008.

Antonija Šola -Intervju!! I novosti o našem Anđelu Toši (R.I.P.)

O ANTONIJI ŠOLI(INTERVJU):
U odijevanju sve treba biti dopušteno - tom se mišlju i vodi 28-godišnja zagrebačka pjevačica, glumica i autorica stihova Antonija Šola. No, to ne znači da joj je svejedno kako će izgledati: za svaki svoj nastup pomno bira kreacije koje jedni hvale, a drugi kritiziraju, no Antonija to ne uzima previše k srcu. Najvažnije joj je, kaže, da se njezina pjesma svidi publici. Osim što je za svoj prvi album “Anđele” dobila diskografsku nagradu Zlatna ploča, na ovogodišnjoj Dori je s pjesmom “Gdje je srce tu je dom” osvojila drugo mjesto, a na proteklom Hrvatskom radijskom festivalu u Opatiji je sa skladbom “Nebu pod oblak” osvojila prvu nagradu po izboru slušatelja radiopostaja. Nada se da će biti uspješna i na ovogodišnjem Splitskom festivalu, gdje će se predstaviti skladbom “Mrva jubavi” za koju je sama napisala glazbu i stihove, dok je aranžman napravio Remi Kazinoti.

U kakvoj se odjeći najugodnije osjećate?
- U laganoj casual odjeći od prirodnih materijala i “smirenih” boja.

Koji vam je najdraži odjevni predmet?

- Traperice i bijela košuljica.

Volite li kupovati skupu odjeću?
- Moram priznati da odjeću kupujem uglavnom na sniženjima jer se trudim biti razumna u trošenju novca. Mislim da visoka cijena ne mora nužno biti odraz kvalitete.

Kako birate odjeću za nastupe? Imate li svog stilista?
- Nemam stilista već slijedim neki svoj instinkt. Obično sama smišljam kombinacije koje nosim, ali za neke važnije nastupe haljine mi šiva Rebeka Hranitelj iz salona Sposabella. Ona će mi dizajnirati kreaciju i za Splitski festival: svilenu orijentalnu tuniku u dvije boje.

Kakve cipele nosite na nastupima?
- Obožavam cipele i imam ih u svim mogućim bojama i oblicima! Stoga se dobro snalazim i u onim s visokom potpeticom. Štoviše, u njima mogu plesati cijelu noć.

Koje tkanine i boje najviše volite?
- Najdraži su mi prirodni materijali, a volim sve boje i kombiniram ih prema raspoloženju.

Volite li više šarenu ili jednobojnu odjeću?
- Šarenu preferiram ljeti, a jednobojnu u hladnije doba godine.

Što nikad ne biste odjenuli?
- Ne volim prekratke suknje jer mi se to čini nekako neprimjerenim, premda sam ih prije znala obući.

Jeste li se ikad našli na “udaru” nekog modnog kritičara?
- Da, ali dok je za nekoga neka moja odjevna kombinacija proglašena promašajem, drugi su je hvalili. Dakle, sve ovisi o ukusu i oku onoga koji me ocjenjuje.

Kako podnosite kritike na račun svog odijevanja?
- Uvijek ih poslušam. Ako su utemeljene, uzmem ih u obzir, a ostale nastojim zaboraviti. Uvijek obraćam pozornost na kritike Borisa Banovića, to jest Fashion Gurua, jer u njima ima konstruktivnih osvrta. On mi je zanimljiv - čak i kad je veoma kritičan i ne govori u moju korist.

Koja je najseksi kombinacija u vašem ormaru?
- Ima ih mnogo, no izdvojila bih crni kombinezon s velikim otvorom na leđima.

Kakav ćete kupaći kostim odjenuti ovo ljeto?
- Posljednji koji sam kupila je jednodijelni s uzorkom žutih cvjetova i dubokim izrezom na dekolteu.

Pazite li na to što ćete odjenuti na plaži?

- Naravno, uvijek nastojim uskladiti boje parea, šešira i japanki.

U koje povijesno razdoblje biste se voljeli vratiti što se mode tiče?
- Najviše mi se sviđa današnja moda jer je, više-manje, sve dopušteno.

Koju biste slavnu ženu izdvojili kao ikonu stila i zašto?
- Sophiju Loren. Iako je muškarci vjerojatno pamte po oblinama i prelijepim očima, mislim da je odabirom uloga i općenito svojom pojavom dokazala da se na dostojan način može nositi s titulom seks-simbola. U odijevanju je bila otmjena, a istovremeno zavodljiva. Možda i zato što je pažljivo birala modne kreatore - od kojih su joj većina bili i prijatelji.

Kako to da često mijenjate boju i dužinu kose?

- Promjena frizura bio mi je “glumački zadatak” u sapunici “Zabranjena ljubav”, no moram priznati da sam i inače sklona tome. O mojoj kosi brine se frizerski salon Visage.

Koja boja kose i frizura su vam najdraži?

- Svaka frizura i boja ima određeni šarm te utječe i na moj odjevni stil, i na moje raspoloženje. Ipak, do sada mi se najviše sviđala narančasta boja i šiške.

Kako to da ste skratili kosu i postali plavuša?

- Kratka kosa mi je mnogo praktičnija preko ljeta, a i osjećala sam da je vrijeme za promjenu.
S ovom frizurom se nekako više osjećam “svojom”.

Koliko dugo ćete imati takav imidž?

- Teško mi je reći, ovisi o trenutku, o nekoj novoj pjesmi, o nekoj novoj emociji… Možda me već na Splitskom festivalu vidite sasvim drugačiju.

Znači li to da planirate neku promjenu?
- Ne planiram, promjena dođe sama po sebi, nenajavljena, kao gost u kasni noćni sat.

Kako se šminkate danju, a kako na večer, u posebnim prilikama?

- Privatno volim prirodan izgled, što znači da nanosim malo korektora i sjajilo na usne. Za večernje izlaske obožavam jarkocrveni ruž za usne

Tko je kome veći “savjetnik” u odijevanju: vi dečku Luki Čišinu Šainu ili on vama?
- Moram priznati da on više savjetuje mene jer je veliki estet i ima dobro oko.

U čemu vam je muškarac seksi, a kojom vas odjevnom kombinacijom može odbiti?
- Kod muškarca mi je najvažnije da je uredan jer mislim da u svakoj casual kombinaciji može izgledati dobro. Jedino ne volim kad nosi previše boja odjednom.

Izvor :gloria
SADA O TOŠI PROESKOME!(NOVOSTI)
Toši nagrada za životno djelo na Sunčanim skalama!
Po najavama, sinoć na prvoj večeri festivala Sunčane skale, u Herceg Novom, u programi Prinčeve nagrade, specijalno priznanje za životno djelo posthumno je dodjeljeno našeg legendarnom glazbeniku Toši Proeskom.

Otišao je mlad, ostavio je puno, a prisutnima u Kanli kuli se još sjećaju kad ih je raznježnio svojim izvanrednim baladama Tajno moja i Sonce vo tvoite rusi kosi - rekli su voditelji u uvodnomi dijelu, nakon toga su prisutni sa gromoglasnim pljeskom pozdravili odluku direkciju festivala. U ime obitelji, statuu za životno djelo uzeo je makedonski veleposlanik u Crnoj Gori, Stefan Nikolovski.
Osim specijalnog priznanja za Tošu, nitko od makedonskih pjevača, koji su bili nominirani za neka od Princevih nagrada, nije dobio statuu.
U kategoriji aranžman godine je bio nominiran Nikša Bratoš, za aranžman u pjesmi Igra bez granica za Tošu, ali nagrada je otišla u ruke Knezu.

i još jedna novost:
Sprema se dokumentarac o Tosi na engleskom!
Menadžerica tregično preminulog balkanskog anđela Toše Proeskog, Ljiljana Pertović, ovih je dana stalno na relaciji Skoplje - Zagreb - Ljubljana gdje sa svojim suradnicima radi na dokumentarnom folmu o Toši, koji će biti na engleskom jeziku. Njeni planovi su da taj dokumentarac bude prikazan na svim svijetskim festivalima, da cijeli svijet sazna tko je bio Todor Toše Proeski.

Što se tiče Tošinog albuma na engleskom jeziku, Pertović kaže da je mix pjesama gotov, ali da još točan datum izlaska albuma nije određen. Šuška se da bi album trebao ugledati svjetlo dana na prvoj godišnjici pogibije Toše.
Toše je radio na tom albumu i sa Endi Rajtom (bivšim članom Simply Red-a), a bit će potpisan i kao četvrti autor kompozicija i suradnik na jednom tekstu za jednu pjesmu. To je dokaz da je Toše bio svestrana osoba.

Sudeći po neslužbenim informacijama koje su vezane za Tošu je koncert na Gradskom stadionu u Skoplju 05.10.2008 godine.

Iako su u Srbiji u zadnje vrijeme izdane dvije kompilacije Tošinih pjesama, u Makedoniji takva ideja još ne može biti ostvarena jer je još rano za takvo nešto. Također u Srbiji je izdano izdanje DVD-a sa sarajevskog koncerta iz 2006 godine, koje je namjenjeno za tržište Bosne i Hercegovine.

Kontroverzna knjiga naziva "Balkanski anđeo" objavljena je prije nekoliko mjeseci, planula je u rekordnom roku, pa se tako ni preko interneta ne može nabaviti.



| Antonija Šola i Toše (231) | 4-ever | # |

srijeda, 09.07.2008.

Sunčane skale-pjesma ljeta!

Večeras u 21.00, će biti održano zavrašna večer festivala ˝Sunčane skale˝, a bit će izabrana i „Pjesma ljeta“. Publika će imati priliku čuti čak pet dueta - Andrea Demirović pjevat će sa Massimom Bertacciem, Maja Odžaklijevska sa Slavenom Knezovićem, a Jelena Kažanegra sa Nenadom Kneževićem Knezom. Za zajedničke pjesme ove godine su se odlučili i Dado & Juliette i Stefan Ilchev i Nora Karaivanova.
Pored njih, na „Pjesmi ljeta“ koja pobjedniku donosi 10 tisuća eura i automobil „Kia“ natjecat će se i Antonija Šola, Claudia Faniello, grupa „Zoo Me“, Alex Romas, Virginia Trujillo, Goran Dime, Marjan Stojanovski, grupa „Luna“, Jelena Rozga, “Beauty Queens“, Alenka Gotar, “Denis & Denis“, Aleksandra, “Feminnem“, Nina Žižić, Jellena, „Sexplosion“ i Amko Šabotić.
Na ovogodišnjem festivalu dodijeljena je i nagrada za životno djelo, koje je dobila najveća makedonska pjevačka zvijezda Toše Proeski. Kako njegova obitelj nije bila u mogućnosti da dođe, ovo priznanje uručeno je makedonskom ambasadoru u Crnoj Gori, Stefanu Nikolovskom. Publika je velikim i dugim pljeskom iskazala poštovanje velikom pjevaču koji je počeo na festivalu Sunčane skale, i postao zvijezda koja će zauvjek sjati.

ANTONIJA,SRETNO!!

P.S. glasajte za moj blog!
ej ljudi!! saznala sam gdje se prenose sunčane skale!!! na programu koji se zove PINK BH!!!!



| Antonija Šola i Toše (133) | 4-ever | # |

ponedjeljak, 07.07.2008.

Od sada možete glasati za moj blog! Splitski festival!Dodana je nova anketa u ovom postu!

Od sada možete glasati za moj blog! Ikonica se nalazi lijevo -> -> -> -> (malo niže u boxu antonija šola)



Naša Antonija je bila na Splitskom festivalu. Meni je bila odlična!!!! Imala je prelijepu haljinu (barem se meni svidjela),a ona pletenica joj je bila super (neznam jesu li to ekstenzije ili ne...) . Evo što neki misle ,ali ja se ne slažem s njima!!!!

"Antonija je imala nelošu minicu, ali je svakako htjela pokazati da joj je u gimnaziji najdraži predmet bio latinski jezik i da je sasvim ozbiljno shvatila mudre rečenice starih Latina. “Sve svoje sa sobom nosim” joj je sigurno bila najdraža i prihvatila ju je doslovno.

Zato je na sebe stavila sve svoje narukvice - na obje ruke. Na jednoj nekoliko drvenih i valjda pokoja plastična, a na drugoj “metalne”. Mikrofon je držala u onoj s drvenim narukvicama i izazvala strepnju ispred TV-a da će joj zašuškati i pokvariti pjesmu. Ali, nije se to dogodilo. Antonija ni uši nije zaboravila. Da ih nije stavila, naušnice bi se mogle negdje izgubiti u festivalskoj garderobi."
Ponavljam: Ja se s tom izjavom ne slažem jer je meni Antonija bila prelijepa!

Evo slika pa sami prosudite!

Antonija i Jole
Image Hosted by ImageShack.us


Antonija
Image Hosted by ImageShack.us


Kada dodete na moj blog,komate li??
da!!!
ne!!
  
pollcode.com free polls



Nadam se komichima!!(Da oborim svoj rekord od 166 komicha!!)hehe



| Antonija Šola i Toše (203) | 4-ever | # |

subota, 05.07.2008.

FESTIVAL GLAZBE - SPLIT 2008. ANTONIJA ŠOLA -OBAVIJEST!!

Prijenos: HTV 1, 21:15 (5.7, subota)

Hrvatska televizija prenosi Večer novih skladbi 48. festivala zabavne glazbe sa splitskih Prokurativa.
Nastupaju: Doris Dragović, Giuliano, Zorica Kondža, Ivo Gamulin Gianni, Alka Vuica, Gego i Picigin band, Antonija Šola, Teška industrija, Kaliopi, Igor Brešan, Alenka Gotar, Lite Motive, No More, Zinedin Zidan, Danijela, Tomislav Bralić i klapa Intrade, Jelena Rozga, Mladen Grdović, Jasna Zlokić, Đani Maršan, Magazin, Jole, Dražen Žanko, Zrinka, Mucalo, markoS, Zoran Bebić-Beba i klapa Luka te Nenad Kumrić-Charlie i klapa Motovun.
U Večeri novih skladbi bit će dodijeljen Grand prix pjesmi s prošlogodišnjeg festivala, koja se najviše emitirala.

* Voditelj: Ivana Šundov, Duško Ćurlić i Ivo Perkušić
* Urednik: Jasna Ceković
* Redatelj: Zoran Nikolić

UŽIVAJTE!!

P.S. Dodala sam nove blogove pod linkove (ako vaš nije,a želite da bude, javite mi!)
Nadam se komichima!!(Da oborim svoj rekord od 166 komicha!!)hehe



| Antonija Šola i Toše (62) | 4-ever | # |

srijeda, 02.07.2008.

Evo pitanja iz Glorie koja ste mogli postaviti Antoniji! (tu je i moje pitanje) moje pitanje označeno je rozom bojom!!

Kako je započela tvoja glumačka karijera?

Jerko Bakula

-Započela je sasvim slučajno, poslušala sam savjet jednog producenta i pojavila se na izboru za ulogu u seriji ''Zabranjena ljubav'', prošla i ostala 4 godine.

Koji je tvoj životni moto?

Mihael Majnarić

-Prihvati sebe onakav kakav jesi i daj samo najbolje od sebe !

Sviđa li ti se pjesma koju ćeš pjevati na Splitskom festivalu i vežu li te kakvi emocije za Dalmaciju?

Anja Prajninger

-Ideja za pjesmu ''mrva jubavi'' mi je pala na pamet jedan dan kada sam razmišljala sam koliko nam u stvari prave, iskrene i bezuvjetne ljubavi fali u životu, kako neka stihija života i vrtlog obveza i stresa upravljaju našim emocijama, i gdje se u tome svemu izgubila ljubav. Inače, surađivala sam već kao autor sa izvođačima iz Dalmacije, Vinkom Coce, Klapom Intrada i Klapom Lanterna, Marinom Tomašević. Za Dalmaciju me vežu posebni osjećaji, ali i mir.

Tina Fijan, lik koji si četiri godine glumila u sapunici „Zabranjena ljubav“, ambiciozna je mlada žena u neprestanoj borbi za slavu, često mijenja muškarce a ipak je nesretna u ljubavi. Kolika je sličnost između vas dvije?

Tamara Pesah

-Gotovo nikakva. Tina je nepromišljena i tipičan je predstavnik određenog sloja današnje mladeži koja je zaboravila na važnost vjere, škole, obitelji i doma, naprotiv, današnja generacija, ili barem jedan njezin dio ima odmak od pravilnog razmišljanja i stanja svijesti u kojemu vladaju slava, kvarno blještavilo, neiskrenost, a u dubini duše tuga, takva je i Tina u seriji, ali kako si i sama primijetila, nesretna je u ljubavi. Ja se u privatnom životu trudim biti upravo suprotna tome, iako zadržavajući onu vrckavu neposrednost. Ne volim glumu u privatnom životu, mislim da je to gubitak energije i vremena, jer ne možeš se cijeli život pretvarati.

Gdje nalaziš inspiraciju za pisanje pjesama?

Natalija Terihaj

-Na neki način inspiracija pronađe mene, to se jednostavno dogodi, tada se povučem u osamu i dopustim da stihovi iziđu iz mene, zahvalna sam na tom daru koji imam.


Imaš li dečka i planiraš li se uskoro udati?

Jana Dragan

-U ozbiljnoj vezi sam već 3 godine, a kao i svaka normalna cura, da naravno, namjeravam se udati, skoro ili uskoro, ne znam, samo nebo zna, i on i ja.

Draga Antonija, čime njeguješ lice da ti je tako lijepo, koje kreme koristiš i koji ti je najdraži parfem?

Ivana Zeljić

-Moram zahvaliti roditeljima na ovakvom tenu i koži lica koji su u vrlo dobrom stanju, tako da sam zahvalna što ne moram nanositi tešku šminku ili puno pudera osim na snimanjima . Nanosim samo najosnovniju zaštitu i njegu na lice.

Mlada si a radiš puno stvari u životu. Jesi li zaradila dovoljno novca za lagodan život?


Ivan Jurković

Hvala ti na komplimentu, radim puno stvari u životu jer su sve te stvari usko povezane i jedna proizlazi iz druge. Sve što radim je iz čiste ljubavi i entuzijazma, ako se nešto i zaradi dobro je, ako ne...biti će drugi puta...ne opterećujem se time.

Glumiš, pjevaš, pišeš kako izgleda jedan tvoj dan?

Kristijan Vulić

-Trenutno ne glumim, odmaram se od toga nakon 4 godine i baš mi odgovara, prebacila sam se samo na glazbu gdje mogu više izraziti sebe, naime kada glumim poigravam se sa neistraženim dijelovima svoje osobnosti , dok pišem onda sam to prava ja, a pjesmom to pokušavam reći i prenijeti neku poruku koja je došla do mene.

S kim od poznatih družiš u privatnom životu?


Maja Andrić

Družim se sa dobrim, dragim, iskrenim i poštenim ljudima, a to je najvažnije. Mislim da je to jesu li poznati ili ne sekundarno, ili uopće nebitno.

Kako si doživjela kraj snimanja Zabranjene ljubavi?

Lana Matijević

-Žao mi je radi prestanka druženja s dragim kolegama od kojih su mi neki postali i pravi prijatelji, ali sam odahnula od napornog tempa snimanja.

Uzimaš li satove pjevanja?

Klara Jerković

-Da, odlično surađujem sa prof. Denis Vasilj, satovi pjevanja su sastavni dio moga posla.

Što ti znači vjera u životu?

Ana Antić

-Vjera je ono što me pokreće i daje snagu za dalje ali i inspiraciju, a u puno situacija i zvijezda vodilja za mnoge nedoumice.

Odlična ste glumica i pjevačica, ali za mene ste možda najbolji tekstopisac. Činimi se da je vaša pjesma koju ste izveli na ovogodišnjem HRF upućena našem Toši?

Frocina Packovska

-Hvala na komplimentu, publika je sama prepoznala kome je pjesma posvećena, a vidim i ti. Hvala Ti za to, radi ovakve publike se isplati pisati stihove koji sadrže poruku.

Kako si preboljela Tošinu smrt i kako ti je sada , kad njega nema i kad čuješ njegove pjesme koje si mu ti napisala kao „Srce nije kamen“

Martina Vujčić

Vjera nas uči kako preboljeti ovakve i njemu slične trenutke, iako ohrabreni tom spoznajom, u stvarnom svijetu često nismo dovoljno jaki, pa ipak, kada utjehe nema niotkuda, dovoljno se samo malo povući daleko od svih i u tišini i samoći prisjetiti se uspomena i svega onoga što te vezivalo za osobu koje više nema sa nama. Molitva liječi mnoge rane, tako su mene odgajali moji roditelji, ja sam izgubila i oca, ali i dalje vjerujem da je on uz mene i da je moj zagovornik na Nebu....a pjesma, pjesma je vrlo jak medij, najsnažnija molitva.



| Antonija Šola i Toše (77) | 4-ever | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.