utorak, 15.08.2006.

Evo vam moja fotka: tu dolje: buahahahahaha ;)

Image Hosted by ImageShack.us

Cili dan san provela ležeći u krevetu,
jer mi se tako spavazijev i tako sam umornabang, a nemam pojma zbog čega!dead
Ujutro kad sam se probudila, imala san šta za vidit:
golemi prišt na čelueek, ma kakvi golemidead,
eekDIVOVSKIbang, vidi se iz aviona!!!!!yeseek
Mater, otac, tetka i druga tetka i mali rođak (bratić)
su danas otišli u posjet kod babe i dide!!!!
(druga tetka i rođak su putovali odvojeno)
Tako da san lipo sama doma cili dan!!!!!smokinwinkpartysmijeh
Jućer me je mater nagovarala pola dana da idem s njima a ja sam rekla:

nono"NEMA ŠANSE!!"namcor
Ko će mi cili dan trpit to malo derište od rođaka,burninmadmadblablalud
i još posebno sad kad san u onim danima u misecu!!!!!!!!!!headbangpuknucuheadbang
To je sve od mene za danas...mah

- 20:10 - Spread your wings ( ukupno: 0) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.