eo moje najdraze slikice..=))

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen =)

Opis bloga

moja sranja..moje zgode i nezgode..lolčina

NESTO O MENI
Image Hosted by ImageShack.us

ja sam antonia...dosla na svijet 3.7.92.iz osijeka sam sa juga2..dada...jug2metropola=)upisala sam ugostiteljsko-turisticku skolu..za htt..sad si vi mislite sta t0 znaci=)slusam...hmm...ma sve..
volim-slusat glazbu..ic van na kavice..na pivo=)...brata svog(obozavam)...moju bubaw..zabavne i drustvene
ljudove=)tj.decke..NE VOLIM laz,dvolicnost.SKOLU i sve st0 je povezano snjom
obozavam gledat tree hill i o.c...dada..i dakako obozvam pivo..dajte mi pivo i bit cu dobra ko niko=)..
necu vam pisat boju oci,kose..i te gluposti..imate sliku pa proucavajte=)..
ak se nekom ne svida blog..imas tam gore x..baj baj..
ak vas nest zanima...eo vam moj msn..antonija3@hotmail.com


KoGa CitAm...rofl
od mene i ivane blog..svakako posjetit
cVeLe..buba moa=)
Marinov i Markovicev forum
Martina
Korina
sendy
kika
nesretnici=)
jelena
jelena i savicka

eo slike mojih frendova..=))rofl

Image Hosting by Picoodle.com
zA pOcEtAK jA..crNkA saDa=)

Image Hosting by Picoodle.com

iVaNa&jA&AnUsKA


Image Hosting by Picoodle.com
jA(mAlO pOzIrAnjA..LOL)

Image Hosting by Picoodle.com
jEcA&jA&aNuSKa

NEKI LJUDOVI IZ SREDNJE..rofl

Image Hosting by Picoodle.com
mi curke na okupu..ima nas=)

Image Hosting by Picoodle.com
moja bubaw i ja=)

Image Hosting by Picoodle.com
andreja i ja=)

Image Hosting by Picoodle.com
ana i andreja=)

Image Hosting by Picoodle.com
čEčej&umNI INvAliD&CvElE

Image Hosting by Picoodle.com
eo ti pusa=)

Image Hosting by Picoodle.com
cvele mene voli=)jejej

Image Hosting by Picoodle.com
antonija i andreja=)

Image Hosting by Picoodle.com
tea i dunja=)

Image Hosting by Picoodle.com
ana i ja=) crnke..jea

Image Hosting by Picoodle.com
andreja, milas i ana

Image Hosting by Picoodle.com
pufa=)

Image Hosting by Picoodle.com
dunja i andreja=)

Image Hosting by Picoodle.com
ja i antonija=)..hihi..joj kako tu curu volim

Image Hosting by Picoodle.com
marina i antonija=)joj ta antonija luda..a ipak je antonija pa ono..hehe

Image Hosting by Picoodle.com
andreja i milas..joj taj milas..haha

Image Hosting by Picoodle.com
monika i antonija=)

Image Hosting by Picoodle.com
ivona i martina=)

Image Hosted by ImageShack.us

andreja..oo..predobra cura=)

Image Hosted by ImageShack.us

dunja..cura skroz ispravna..jebooo majkuuu=))

Image Hosted by ImageShack.us

dragana-super cura..opičena=))

Image Hosting by Picoodle.com
karlo=)

Image Hosting by Picoodle.com
antun=)

ostali ljudovi

Image Hosted by ImageShack.us

ivana=)

Image Hosted by ImageShack.us

tina=)

Image Hosted by ImageShack.us

leica i fila=)

Image Hosted by ImageShack.us

tina i sendy

Image Hosted by ImageShack.us

kika ciburi hehe=))

Image Hosted by ImageShack.us

kika i ja..hihih

Image Hosted by ImageShack.us

maj sister...hihi..

Image Hosted by ImageShack.us

tina i ja

Image Hosted by ImageShack.us

sendy tina ivana i ja...jedva smo uspjele..hihi

Image Hosted by ImageShack.us

antonija(ja) i ivana --preuredeno

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mega

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sabo i ivana=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sendy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
koky

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kika i nina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivana i koky







eo slika od amy lee..obozavam ju=))

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us












četvrtak, 01.11.2007.

Kad pronades ljubav svog zivota,nemoj je pustit!

ejej...eo mene...jako jako dugo nisam pisala..ima tu svega..heh
odma da kazem naslov nema veze snicim..ja tak to mal stavila
nisam znala sta da napisem..hehe
ovako buduci da nisam pisala dugo...moram se mal vratit
unatrag..pa ovako,,,
19.10.opla...SRETAN RODENDAN IVANI I ANDREJI..velika pusa objema
andreja slavila rodendan u petak na jeziku...a poslije skole idemo mi
u konzum kupit alkohola..isee..haha..ona slavi rodendan a ja i marina
glavne tam..biramo sta cemo pit..ko njih jebe..hiihi..a slm se=)
mal smo previse kupili..hihi..al dobro popilo se to..tak mal neko se nalio..
neko nije..al necu spominjat sve sta je bilo..hihi..al bilo je predobrooo..
pozz svima koji su bili tamo..jer bilo ih je pun kurac..
onda ivanin rodendan u subotu...u westu..
bilo je isto super...ko i svake subote..ja nisam htjela nista pit..jer sam
se zasitila u petak..previse bi mi bilo..
znam ja smanjit..hehe..a ivani sta sam kupila..
mislim nas par...kak je pocela vristat..hah...
a kao ono nismo joj nista kupile..ona nama pa dobro..
kao ono..haha..ko je nezna..hihi
sad ak je neko ovo sve skonto svaka cast...
sto se tice skole..sve super sve pet..
mal me nerviraju nastavnici ..al to je tak normalno..tak da
a sta se tice ocjena isee..nisam to ocekivala...super su
ja zadovoljna...
sam da cvele posaljem jednu veliku pusu...pricale smo tak jedan
dan..i sve si rekle...nije tu bilo nicega loseg...al rekle smo si
onak svasta..i jako mi je znacio taj razgovor..
ja nju jakooo voljem...CILLSMBK..dada...sad si vi mislite sta to znaci
i tak svake subote idemo u west...ma tam je super..
zadnju subotu nisam opet mogla pitcry
pila tablete i tak to...tuzan
al ovu subotu ocem...iako jos pijem ljekove..nema veze...
jebes ti to...
a jucer bili u oksu...pa ono nemogu rec da je bilo dosadno..neg ono..
haha...a nemogu ja cijelu vecer slusat cajke..i jos ih neznam..
neke pjesme sam znala..pa ajd..al uzela ja pivo..i bilo super..
sad imamo kao male praznike 4 dana..super...ma da je i 1 dan..
sto manje skole..to super..hihi..ono ne da nevolim skolu..neg ju mrzimburninmad
sad nisam mogla na net par dana..hihi..a dobro sad sam tu..
sad jos malo sljedece subote kikin rodendan..uuu bit ce bit ce..fino
dosta pisanja...ode ja..pokusat cu cesce pisat ..nebojte se vi...hehe
pozz svima koji komentiraju=)kissfinorofl







| CoLoR My WoRlD (110) | Or ShUt Up | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.