eo moje najdraze slikice..=))

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen =)

Opis bloga

moja sranja..moje zgode i nezgode..lolčina

NESTO O MENI
Image Hosted by ImageShack.us

ja sam antonia...dosla na svijet 3.7.92.iz osijeka sam sa juga2..dada...jug2metropola=)upisala sam ugostiteljsko-turisticku skolu..za htt..sad si vi mislite sta t0 znaci=)slusam...hmm...ma sve..
volim-slusat glazbu..ic van na kavice..na pivo=)...brata svog(obozavam)...moju bubaw..zabavne i drustvene
ljudove=)tj.decke..NE VOLIM laz,dvolicnost.SKOLU i sve st0 je povezano snjom
obozavam gledat tree hill i o.c...dada..i dakako obozvam pivo..dajte mi pivo i bit cu dobra ko niko=)..
necu vam pisat boju oci,kose..i te gluposti..imate sliku pa proucavajte=)..
ak se nekom ne svida blog..imas tam gore x..baj baj..
ak vas nest zanima...eo vam moj msn..antonija3@hotmail.com


KoGa CitAm...rofl
od mene i ivane blog..svakako posjetit
cVeLe..buba moa=)
Marinov i Markovicev forum
Martina
Korina
sendy
kika
nesretnici=)
jelena
jelena i savicka

eo slike mojih frendova..=))rofl

Image Hosting by Picoodle.com
zA pOcEtAK jA..crNkA saDa=)

Image Hosting by Picoodle.com

iVaNa&jA&AnUsKA


Image Hosting by Picoodle.com
jA(mAlO pOzIrAnjA..LOL)

Image Hosting by Picoodle.com
jEcA&jA&aNuSKa

NEKI LJUDOVI IZ SREDNJE..rofl

Image Hosting by Picoodle.com
mi curke na okupu..ima nas=)

Image Hosting by Picoodle.com
moja bubaw i ja=)

Image Hosting by Picoodle.com
andreja i ja=)

Image Hosting by Picoodle.com
ana i andreja=)

Image Hosting by Picoodle.com
čEčej&umNI INvAliD&CvElE

Image Hosting by Picoodle.com
eo ti pusa=)

Image Hosting by Picoodle.com
cvele mene voli=)jejej

Image Hosting by Picoodle.com
antonija i andreja=)

Image Hosting by Picoodle.com
tea i dunja=)

Image Hosting by Picoodle.com
ana i ja=) crnke..jea

Image Hosting by Picoodle.com
andreja, milas i ana

Image Hosting by Picoodle.com
pufa=)

Image Hosting by Picoodle.com
dunja i andreja=)

Image Hosting by Picoodle.com
ja i antonija=)..hihi..joj kako tu curu volim

Image Hosting by Picoodle.com
marina i antonija=)joj ta antonija luda..a ipak je antonija pa ono..hehe

Image Hosting by Picoodle.com
andreja i milas..joj taj milas..haha

Image Hosting by Picoodle.com
monika i antonija=)

Image Hosting by Picoodle.com
ivona i martina=)

Image Hosted by ImageShack.us

andreja..oo..predobra cura=)

Image Hosted by ImageShack.us

dunja..cura skroz ispravna..jebooo majkuuu=))

Image Hosted by ImageShack.us

dragana-super cura..opičena=))

Image Hosting by Picoodle.com
karlo=)

Image Hosting by Picoodle.com
antun=)

ostali ljudovi

Image Hosted by ImageShack.us

ivana=)

Image Hosted by ImageShack.us

tina=)

Image Hosted by ImageShack.us

leica i fila=)

Image Hosted by ImageShack.us

tina i sendy

Image Hosted by ImageShack.us

kika ciburi hehe=))

Image Hosted by ImageShack.us

kika i ja..hihih

Image Hosted by ImageShack.us

maj sister...hihi..

Image Hosted by ImageShack.us

tina i ja

Image Hosted by ImageShack.us

sendy tina ivana i ja...jedva smo uspjele..hihi

Image Hosted by ImageShack.us

antonija(ja) i ivana --preuredeno

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mega

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sabo i ivana=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sendy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
koky

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kika i nina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivana i koky







eo slika od amy lee..obozavam ju=))

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us












ponedjeljak, 08.10.2007.

aloooo

ise..malo se oduzilo...nisam jako dugo pisala..jbg..kad nestignem,,
a i neda mi se iskreno...al aj eo sad me nest uvatila inspiracija..hihi
odakle da pocnem..
u skoli sve super...zajebavamo se idemo na kave...
van ...al ubijaju me neki profesori...onak de teraj se..
al dobro izdrzim...sad su navalili sa testovima..
sad kad dobijem katastofa ocjene...
jos da nemogu ic van..ma de burninmad
subotom izlazim sa ovima iz osnovne...ivana je mislila
necemo se mi vidat...al et ipak se jos drzimo..
inace nam je u westu super..
a ove subote bas nekak bilo dosadno...jbg..
skoro nam nisu dali da cugu
kupimo..ja i ivana onak wtf..al ipak dali..hihi..
poceli dani piva..o jea...predobro je tam...
nismo bili sam u subotu.ustvari jesmo
al sam nekih satvremena...
a jucer niko nije htjeo ic...i ja i kika se pokupimo
i idemo..boli nas kurac
na kraju nam je bilo najbolje dosad..haha...i opet
naravno policije na sve strane..kako ih mrzim...a
onaj tam glupan sto toči pivo..kao ak nemate 18
nemoze...ja onak jebi se ti..i nadem sestru..hihi..i ona
meni kupi..
a dobro je imat sestru s neke strane...hehe..slm se=)
joj fala bogu danas nema skole...al sutra se mora..hihi...
joj moram i ucit..ise..a neda mi se...kako t0
mrzim kad mi se nist neda..
al budem ja..haha..
a u petak opet necu ic u skolu..idem u zagreb..hihihi
ide nas par iz razreda..i svi iz ostalih razreda..jos da ide jedan lik..
uuu..bilo bi...haha...
nadam se da ce nam bit super...
danas opet na dane piva..idemo se zajebavat..
a najbolje ce bit u srijedu..kad bude guzva...oooo..
sam da ima taj bus kasnije..al opet onak..
policija na sve strane
uffff sto ih mrzim...headbang
aj dosta sam napisala...eo ti kiko sad mi komentiraj..
sad imas sta..hehe
aj ode ja sad...papa..roflfino
pozz svima koji me citaju...i komentiraju ..
i puno fala kiki koja mi je ostavila jakooo
puno komentararoflkiss

pufa svimafinocerek



| CoLoR My WoRlD (171) | Or ShUt Up | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.