petak, 22.09.2006.

KONAČNO JA!!!! NAKON ... DUGO VREMENA!!!!!!!!!!!

Evo ljudi dio bi red da se i ja mal javim! 9.8. dugo,dosta dugo! pa eto sad ću vas sljedećim sadržajem vratiti u moj život. 1. IDEM U SREDNJU!!! Kao što znate upisala sam IKG idem u 1.b razred, prvo sam mislila da su svi teške štreberčine,al ispostavilo da nije tako,naravno ima pojedinaca. Osim što idem s Marijom i Dunjom u raz. upoznala sam još neke super ljude koji će djelit učionicu samnom sljedeće 4 god. To je Liza, cura je jako lijepa i još više ispravna, Sanela luda ženska totalno i ispravna skroz. Bobo i Njiđo-blizanci, legende! Ivana S. joj e preslatka i stalno nešt dobacuje! Hana- jako,jako ispravna i pametna ko i Marija Z. Nesmijem zaboravit Božu, mog podpredsjednika! E da nisam vam se pohvalila izabrali su me za predsjednicu razreda! naughty Nadam se da ću bit dobra u toj dužnosti!wink Sve u svemu izdvojila bi i ostale al mi se neda pisati većinom su svi normalni i razumni,al kao što rekoh ima pojedinaca koji me UŽASNO izluđuju,al smislile samo Dunja, Marija i ja rješnje sredit ćemo mi to! 2. Bila sam na državnom natjecanju iz pjevanja gdje sam također upoznala puno novih ljudi! Osvojila sam 3. mjesto i zadovoljna sam. Upoznala sam Ivonu, jako dobru curu i ispravnu! s njom sam provodila većinu vremena, iako sam ju znala samo par dana imala sam osjećaj kao da ju znam cijeli život cura je super! i ima preslatku seku, pokazat ću vam slike!Nesmijem zaboravit moje ljepotice : Bernardu,Lucu,Valentinu, katarinu,Ivu ... Super su i nasmijale su me do suza,a poprilično su zrele za svoje godine. Osim Ivone dosta sam vremena provodila i s Majom , jednom curicom koja je sad 3. razred, fenomenalno pjeva i strašno je pametna, mala će bit novi Pitagora! Događalo se svega još odkad sam se zadnji put javila, al neću vas gnjavit i ovak sam puno pisala.
Toliko ljudi od mene za večeras, pišem vam ja još...trudit ću se što brže!
Pusa!wink

| 20:18 | Komentari (11) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>