srijeda, 09.08.2006.

Vratila se ja...

Ola ljudi moji! Evo ja došla s mora(jučer) pa reko da vam se mal javim! Bila sam u Dubrovniku i bilo ludnica(ne baš svaki dan...al može proć) Upoznala sam neke nove ljude, moram posebno istaknuti Martinu ženska je legenda! Preslatka je i vadila mi je kamenčiće iz koljena...da,da...ma to vam je duga priča. Znate,neki ljudi odu na more da se odmore il ozdrave,ali naravno ja sve suprotno! 1. 2.il3. dan na moru(neznam točno) opalila sam glavom od stjenu od silnih valova,valovi su bili ludnica. 2. Isto valovi,tri vala su me zaredom pokupila,tako da sam jedva izašla živa iz mora i ogrebala koljeno u kojem su zapela dva kamenčića,al ne duboko pa je već spomenuta Martina meni vadila kamenčiće iz koljena! pincetom! Užas! ajd...kao bilo pa prošlo...tu večer smo išli na neki latino party tak da sam na valove i zaboravila! Ujutro se ja probudim i ono dva velika herpesa! jedan na usni,drugi na bradi,a oba veličine mog palca! Fuj!
Svaki dan smo se kupali na plaži koja je proglašena 3. najljepšom plažom svijeta(stavit ću vam slike kasnije)osim ostalih normalnih ljudi, Naravno tamo su dolazili svakojaki mafijaši i bogataši i život mi se zgadio kad sam vidjela kako cure mojih godina i mal starije sline po njima bez trunčice morala u ultra mini kupaćim kostimima,a ti ljudi imaju godina kao njihove tate,al imaju para...fuj! odvartne su! Zadnji dan sam se pržila na suncu ko kreten i navečer dobila temperaturu! 38 sa 4! Bravo ja! Avion je išao u 9:45, a ja se probudila u pol 8 do osam sam morala spakirati stvari! Naravno nisam stigla jest tak da sam misla da ću se ispovraćat ...samo neznam šta! stigla sam u osijek u 11h,odmah sam malznila CIJELI burek(ne pola piroškeyes) !
U avionu sam upoznala Tenu iz Dubrovnika i njene dvije sestre koje puno pozdravljam!
Eto ljudovi moji čitamo se mi još! Ima nekih planova o kojima sam razmišljala i koje moram ostvariti ovih dana samo trebam puno hrabrosti,jer to nije ono što ja želim učiniti,no:...al što je tu je. Nisam ih još nikom rekla,a kontam da i neću do se ne dogode...a vi ćete ih čitati u budućim postovima. Drž´te mi fige! Pozdrav ljudi moji!mah

| 21:30 | Komentari (15) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>