ponedjeljak, 19.06.2006.

opet ja na romantiku!

ola ljudi! evo ja mal zujim pa bi bio red da napišem koji postić! Dečko mi otišao danas na more sa svojim frendovima,tak da sam sad što se ljubavi tiče mal usamljena. Znate,bila sam na Darcovom blogu i mogu reć da me je inpresijonirao,čovječe on je UREZO u ruku inicijale cure koja mu se sviđa! Kad je moje ime netko UREZO u ruku...NIKAD! ludi Denis je pokušao, la je shvatio da je predugačko...mislim što nije isprika,al uglavnom...nemojte misliti da sad ja tražim da tipovi(određeni) se trebaju sjeć zbog mene...al mislim to je još jedan način da budete romantični...Danas, se romantičare smatra pizdama...de dobro je! vi koji to mislite...joj kako ste se prevarili...mislim 90% cura će past na romantične šetnje i takve neke spike,nego na macho muškarce kojima bi pala kruna s glave da kažu :˝volim te!˝ il nešt slično. Barem ja pored sebe nebi mogla imati cijeli život povučenog majmuna koji te nikada ne pita ni kako si a gdje nešto drugo...dakle dečki, cvijetić ili pokoja lijepa riječ i komad je vaš! pusa do sljedećeg puta! Iskreno se nadam da ćecerekJelena&Daraccerekbiti zajedno! sretno! winkwinkFree Image Hosting at www.ImageShack.us

| 21:59 | Komentari (10) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>