ponedjeljak, 10.04.2006.

ŽNJ

Helloo! Evo da mal stavim drugačiji mal veseliji post...onaj je mal morbidan previše(nepriliči mi...) Moji dečki su se danas jakooo mučili da saznaju ko je osoba ona iz prošlog posta naravno da ju ispizde, neću vam reći jesu skontalai,al to me je mal razveselilo jer mi daju nade da ipak postoje neke osobe kojima je stalo(nadam se) a i sve da oću ovaj mi dan nemože propasti, jer ipak nekima sunce sije i trava MIRIŠE, čovječe kak da na to ostanem ravnodušna?!cerek Uglavnom, upravo je Evelin sad kod mene i tjera me da pojedem njzin prvi kolač koji je <SAMA napravila sva je preponosna, dobar je, dobar...ak završim sutra na zaraznom znate zašt(he,he...) Uglavnom, detaljan opis Evelin će te dobiti drugom prilikom, sobzirom da sjedi pored mene ... ma nije niš negativno neg ona vam je takva ličnost da... Al sve u svemu ova tolko melje blablada ću vas morat mal napustit! aj sad vas pozdravljam i šaljem vam svima puse VEVIKE!!! I JOŠ NEŠTO ZA MOJU DRAGU PRIJATELJICU DRKICU:ANA&HRVOJE!!!
thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup

| 20:58 | Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>