petak, 07.04.2006.

:((

Mislim ovo je užas život je sranje! 15 godina je imat sranje! Ljudi oko mene su sranje!m jednom rječju sve je sranje! A zašto?! pitate se zašto?! Naime, ako ste žensko, imate 15 godina, svaki zabrinuti roditelj će razgovarati svama o SEKSU?! HELLO!!! I sad kao nije sve sranje!!! Joooj tak bi ovo sve preskočila! I onda još škola...koja me ubija svakodnevno...pa prijatelji il bar mislite da su prijatelji do trenutka kad žele 2 min slave i saseru vam u facu kak ste izuzetno primitivna i umišljena osoba! A sve vrijeme vam se uvačila u dupe!!! Pa jebemu ako to misliš što si uopće radio sve vrijeme samnom?! Jedni primitivac si ti!!!mad Iako sam rekla da se više neću opterećivati takvim stvarima...moram...jer netko blizak da ti to napravi! Mislim, 100 puta sam rekla da me to neće ubit u pojam...al kad nemogu...aj da se radi o gmizavcu, kojeg jedva primjećujem svaki dan... 8. GODINA!!!!mad8. GLUPIH GODINA!!! Mislite da ste dobri! odlični! I onda vam to nabije u facu! I to samo zato što se pali na vas(a kako to znam?! pa onak...daje vam doznanj svakodnevno, pa onda pošalje najboljeg prijatelja da mi to kaže, jer je on jebena pička!) i smeta mu što ste s osobom kojoj on nemože ništa...odjednom postanete primitivni i umišljeni...pa ja se ispričavam, što nemogu bit sa svima kojima se sviđam!!! ja se ispričavam što nenamjeravam bit dežurna drolja! i zato što uopće i postojim!!! toliko o meni i mom današnjem danu... Bok! :(((

| 21:27 | Komentari (7) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>