utorak, 04.04.2006.

jooooj neznam naslov!!!!!!

naughtymislim već sam dobila toliko pritužbi da vam nisam dugo pisala pa sam eto jednostavno odlučila napisati postić! prvo ću vam mal prokomentirat komentare(he,he...) najzanimljiviji mi je bio ovaj -> ˝e pa nebi svi dečki u gradu bili s tobom,malo si umišljena˝(ja i još jedan) <- moj komentar- Jesam li ja negdje u kontekstu napisala da SVI DEČKI U GRADU ŽELE BITI SAMNOM?! NE!!! Očito si ti jedan mal nepismen il si mal glup(u to sam sigurna)! Jednostavno nemaš pojma što napisati pa si TOLIKO primitivan da je to strašno! a uostalom, ti (iako neam pojma tko si) nebi želio bit samnom! A tko je uopće rekao da bi ja bila s tobom?!?! Tko je sad umišljen?! 1. Toliko si glup i plitak, što mogu zaključit po sadržaju kom. da bi te čovijek smjestio u 2. osnovne! Ali uglavnom, neda mi se trošiti dragocijeno vrijeme ni slova na budale sa šupljom glavom! Edit!!! srce! rekoh ti već! nemogu nešt na tvoj blog, al čim skontam zbog čega dođem i ostavim komentar!!! pusa! neznam što da vam pišem osim da vas volim...ma ja volim cijeli svijet! (nisam normalana) nut Evo napisala sam post!!!! odo sad mal surfat po netu, možda neš nađem pa da mogu filozofirat postovima!!! aj puuuuuusaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

| 21:19 | Komentari (8) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>