petak, 31.03.2006.

°°°ja u ljubav vjerujem...°°°

boooook! kak ste?! ja dobro, hvala na pitanju! moj današnji dan...ok. Mal sam nešt surfala po netu i kontala sve knjige koje sam pročitala i filmove odgledala...nekak imaju tu romantičnu crtu koja mene ubija i uvijek me dovodi do pitanja ZAŠTO SE TAK ŠTA MENI NIKAD NE DOGODI?! Mislim,zašt se ja nisam našla na super luksuznom brodu koji će potonut i samnom će i u dobru i u zlu bit super sladak dečko koji će me osvajat nekim svojim izljevima ljubavi(koji nisu očiti, neg romantičin) i neznam ono...tak na neki način ili ... da mi ta jebena (oprostite na izrazu) sudbina,u koju svi vjeruju, nešt napravi onak da skontam da postoji...a opet, s druge strane, možda su te sve spike sa sudbinom i bla,bla sam gluposti zbog kojih očajnici cmolje...možda...možda postoji,al vjerujte, u ljubavnom smislu ja ju nisam doživjela...iako ja imam dečka i bla,bla...al nisam nikad bila ono s nekim uz sve silne slučajnosti i da su nam se putovi sreli!!! možda sam još mlada...i upoznat ću još tolko ljudi...iako mi se sad čini da za mene postoji sam moj dečko. uglavnom smisao ovog posta bio je da mi ukažete na to jel postoji sudbina?! jel postoji romantika, ona nevjerojatna romantika?! Jel istina da svakog čeka određena osoba koja će završiti s njim al´mi ju neznamo,da svakog od nas negdje, gdje se najmanje nadamo čeka nas osoba koja će za nas bit spremna život dat?! ...zvuči smješno...al ja vjerujem javim vam za jedno 10god jesam ju našla...iako mi je trener rekao da ću do 25 polomit sva srca u gradu i onda ću reć kak mi je dosadno(moš si mislit)...što znači da prognozira da nikad neću nać ljubav svog života!!! Iako ja sumnjam u činjenicu da ću lomit sva srca u gradu, jer nisam baš neki tip ženske koja će zabrijat sa svakim drugim tipom...više ono za ozbilju...al uglavnom...dosta! dosta o romantici jer to je jedina činjenica koja me ubija u pojam kad sam sama i kad nemam dečka! Al´trenutno ga imam tak da... P.S. A vas zanima zašt baš taj naslov-pa nekak mi je fora i govori nešt o meni i super mi je taj film!!! :)

| 20:46 | Komentari (16) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>