petak, 24.03.2006.

...svašta...

Bokić! Mislim stvarno neznam čemu ovaj veseli pozdrav,jer mi dan baš nije primjeren za ˝bokić˝ali´pravit ćemo se da je! Mislim, ako se možemo praviti da JE!! Zato jer mi je edan počeo komadom iz matematike,zatim TZK vidjela sam jednog od mojih potencijalnih frajera, što i nije tak loše bilo...al zato kemija- iskreno sam se nadala da će me nekim čudom zaobići jer su cekani rekli da pita od početka,ali kod nas je otvarala, a kako po običaju mene sreća neće i Bog neće uslišati moje molitve, iako sam Mu svake nedjelje u crkvi čini se, da mi je bilo suđeno da se suočim sa ljepoticom znojnih pazuha i naočala ljubičastih okvira! Dobila sam pristojnu trojku, iako knjigu pogledala nisam. Zatim sat razrednika-išli van i poklala sam se s Tadićem (po običaju) al´ovaj put sam ljuta(da, jesam i znam da ovo čitaš!) nevolim kad ljudi neshvaćaju sprdnju, to njegov običaj nije, al´danas je bio čudan, sve ga je živciralo(da, je i nepokušavaj me uvjerit u suprotno!) možda je PMS-u he,he...(šala) Ali eto jedina pozitivna stvar koja se dogodila danas bila je ta da smo Marija i ja saznale da idemo u Pulu ! same! e jedva čekam!!!I da bila sam kod Krošpe da mal sredimo moj blog(što ste, nadam se primjetili) Hvala legendo! see ya sutra?! Hvala vam na svim komentarima! trudit ću se što ćešće pisati! I još! jučer nisam bila u školi jer me je marino(sa slike) slučajno(nadam se) raspalio loptom u glavu, pa mi je OPET pozlilo, ali po običaju mojoj mami razlog za moju mučninu i krv iz nosa (da, ponovo je curila,stvarno neznam koji mi je! možda umirem?! da bar! joooj dosta pesimizma :) nije bilo možda kojim slučajem udarac koji sam primila u glavu ve, pogađate? da, moje nejedenje, pa sam morala jesti pohovanu piletinu, što i nije tak loše, al je masno! al pojela sam, unatoč mojim razmišljanjima da u skoroj budućnosti postanem vegetarijanka,što mislim ako mojoj mami iznesem da će me poslati kod psihića(iako je vjerovali vi meni ili ne razmišljala o toj opciji! Bože dragi!), jer sam postala članica Greenpeaca pa bi im još više pomogla da postanem vegetarijanac! ali pizzu, špagete JOŠ nisam spremna žrtvovati! ...čovječe kol´ki post...bome ste se načitali(ak ste ga pročitali...do kraja) pusa!

| 20:08 | Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>