subota, 18.03.2006.

zavodnici 1. klase :))

HELLO LJUDI! Vidim da ste popriloično nestrplijivi ili sam ja poprilično nevjerna, pa vam nisam baš često pisala postove(sorry) . Što se novoga događalo kod mene?! uuu svega, ali ničeg onog što bi se trebalo događat,npr. LJUBAV!!! stoji,stoji i stoji...i nitko da dođe, pa da se ja zaljubim...pa da budemo zajedno...ma ne očito je samo meni suđeno da TOLIKO dugo čekam na pravu ljubav!mislim ne kažem da nema potencijalnih,ima kako da ne! Ali...(uvijek glupi ˝ali˝) ili to mora odugovlačit ili ŠUTI!!! a šutnja je ono to me UBIJA kod dečka! Mrzim samozadtajne dečke koji nemaju muda priči curi i reći joj ˝sviđaš mi se ˝ili ju jednostavno pozvati van!!!! nešto za dečke-> cure nemaju sposobnost čitanja misli!!! ako joj ne možeš priči ona NEĆE znati da joj se sviđaš, prozujat će pored tebe i otići s drugim, a ti? Tko zna više uopće za tebe?! stoga uzmi stvar u svoje ruke! ako neznaš...saznaj! snađi se!!! Muško si! Da nebude da govorim sve samo za dečke, to isto vrijedi i za cure! Mrzim cure koje čekaju sve na gotovo! Ali nemoj pretjerivati nemoj baš u svemu TI započinjat prva! Ako to radiš onda je on pizda! Nije da smatram da dečko treba sve započinjati, nego jednostavno takve dečke smatram normalnim,hrabrim i ako još malo ubaci romantike i pokoji kompliment, onda je pravi majstor! zavodnik 1.klase! ...eto to su vam moji savijeti i moja mišljenja...možete a i nemorate ih poslušati! puuuuuuuusa!!!! see ya! :)))

| 15:54 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>